• annapanna88

Fotograf i vänersborg/trollhättan?

Någon som kan rekommendera en duktig fotograf i trakterna kring Vänersborg och Trollhättan?

• Svar på tråden Fotograf i vänersborg/trollhättan?
  • annapanna88

Kom igen ;) Finns det verkligen ingen som har/känner någon som har gift sig i dessa trakter!

Tacksam för alla svar!

• Jennie A

Vi hade atelje claes, de har ju tyvärr lämnet över till en annan, men han de lämade över till har jag hört är väldigt duktig också

• annapanna88

Tack för tipsen! Ska kolla upp detta genast! :)

• Mimmi70

Ett tips från mig.
    http://photographsbypetra.com/

Jag har inte haft min fotografering än men är väldigt nöjd med kontakten så här långt samt priset.
    På lördag är det vår dag!!

• annapanna88

Mimmi70: Får man fråga hur mycket ni betalar? Och vad som ingår i priset.. :)

• Mimmi70
    annapanna88 skrev 2011-09-06 20:25:24 följande:
    Mimmi70: Får man fråga hur mycket ni betalar? Och vad som ingår i priset.. :)
    Vi betalar ett fast pris per timma och får alla bilderna, ser så fram emot det. Kontakta henne gärna för en egen bedömning av pris osv.  Gillar hennes bilder!
  • Mimmi70
    Mimmi70 skrev 2011-09-06 19:56:21 följande:
    Ett tips från mig.
    photographsbypetra.com/

Jag har inte haft min fotografering än men är väldigt nöjd med kontakten så här långt samt priset.
    På lördag är det vår dag!!
    Nu har vi haft vår dag och jag tycker väldigt mycket om söta Petra OCH bilderna!!
    photographsbypetra.blogg.se/portfolio/
  • annapanna88

Mimmi70: Grattis!!!
    Bilderna var verkligen jättefina! Ska visa dem för min fästman också så han får tycka till :) Så får vi nog kontakta Petra och höra om priser! Min fästman har även varit i kontakt med studio Wahlgren så det blir bra att kunna jämföra lite :)
    Tack för tipset!

Svar på tråden Fotograf i vänersborg/trollhättan?