• LovisaB

Inbjudningskort med foto!?

Hej!
    Vad tycker ni om inbjudningskort med foton på? Vi kom på att vi eventuellt tar ett fint kort på oss som vi har, framkallar det och skickar som inbjudningskort. Då slipper vi pyssla så mycket, mest bara sätta fotona på något snyggt kort och skriva med snygg text.

Vad tycks? 

• Svar på tråden Inbjudningskort med foto!?
  • Miss L

Det låter som en jättebra idé.Glad Tror nog att jag också kommer vilja göra nåt åt det hållet. Eller åtminstone ha med en bild på oss någonstans i inbjudan. Flera veckors pyssel har jag nog varken tid eller lust med :)

• Cicci90

Vi kommer ha bilder i inbjudan!
    En bild på mig och en bild på min blivande, när vi var i 4-5 års åldern! :P
    Inbjudan i övrigt kommer vara vacker och fin, men korten gör att det blir ett humoristiskt inslag..
    Passar oss jättebra :p

Kanske inte riktigt samma koncept som ni har tänkt, men ändå :p

• MsChevy

Vi kommer utforma inbjudan så att den ser ut som en filmposter/reklam från 40-50-talet med en härlig svartvit bild på oss, typsnitt i sann tidsanda. En amerikansk kille ska göra om bilderna lite åt oss så de får den där äkta känslan.
    Menyerna kommer vi göra som en meny från en 50´s diner, alla våra trycksaker kommer föra tankarna till 50-talet som är vår röda trådSkrattande 

• andersson1970

Senaste bröllopet jag var på hade inbjudan med foto i. Jättefint, täckte hela 2:a sidan ( av 4 ) så att säga. Fint foto i svartvitt.

Svar på tråden Inbjudningskort med foto!?