• Mattias347

Tårta från Xoko

Vi valde att köpa vår bröllopstårta från Xoko i augusti. Vi hade blivit tipsade om att de gjorde de bästa tårtorna i Stockholm. Nu blev det långt ifrån succé och bemötande efteråt var heller inget som vi vill uppleva igen. Vet någon vad man kan förvänta sig för ersättning (hittils noll kronor och ingen återkoppling från personal eller ansvarig)? Det var ju inte direkt läge att reklamera tårtan på bröllopskvällen utan gästerna petade ju i sig lite och resten åkte i soptunnan.

• Svar på tråden Tårta från Xoko
  • brideo

Oj! Det låter inte som Xoxo, även om jag alltid tyckt de varit överreklamerade. Antar att du pratat med dem då de inte återkopplat. Hur löd samtalet? Då du inte var nöjd förutsätter jag att du begärde kompensation, eller? Vad sa dem om det? 

• Aniara4

Vad var det för fel på tårtan? *nyfiken*

• Mattias347

Tårtan såg trött ut, gick inte att skära. "Har ni gjort den själva?" var en vanlig kommentar. Har återkopplat till dem ett par gånger utan respons tillbaka. Inte en krona i kompensation. Deras sätt att bemöta mig efteråt är nog det som gör att jag inte går tillbaka till dem. En tårta, som fö smakade bra, kan alla misslyckas med.

Svar på tråden Tårta från Xoko