Godaste brunchen med omnejd i Stockholm
Vart finns den vräkigaste/godaste/största brunchen i Stockholm med omnejd?
Och varför är den så bra och vad kostar den?
Planerar 1-årig bröllopsdag!
Vart finns den vräkigaste/godaste/största brunchen i Stockholm med omnejd?
Och varför är den så bra och vad kostar den?
Planerar 1-årig bröllopsdag!
enskede värdshus e grymt bra, världens bästa dessert bord, minns inte pris, typ 300 tror jag! fåfängan e också bra+ grym utsikt!
Jag gillar Långholmen, inte minst för miljön. Fåfängan skulle jag vilja testa någon gång nån solig söndag! Det är ju inte bara maten som är viktig om man vill ha ett romantiskt ettårsfirande, omgivningarna spelar också in.
Sova över på Hotell Rival, ta sovmorgon och äta deras söndagsbrunch nästa dag kanske? Den testade jag nyligen, och den var smarrig.
Fåfängan är fin har vart där några gånger. Ingen hotellvarning men väldigt hemmaaktigt. Och man får göra sina egna plättar.
Har hört att Rival ska vara underbar! Är svag för hotellbruncher :)!
Som på beställning!
www.alltomstockholm.se/start/article26206.aos
Tack!
Jag gillar Djurgårdsbrunns Värdshus: kreativ, vacker och god brunchbuffé! Och så en vacker promenad längs med vattnet före/efter!
Håller med om Enskede värdshus brunch- en av de bästa, och väldigt mysigt! Fåfängan är inte värd sitt pris, du betalar absolut inte för maten- bara utsikten. Rival har fräsch mat och skön stämning. Djurgårdsbrunn har inte typiskt brunchmat om jag kommer ihåg rätt, men väldigt gott och mysig atmosfär.
Clarion Sign har en amerikansk inspirerad brunch, Clarion vid Skanstull kör ungefär samma koncept. Tycker dock Skanstull är mysigare.