• Svar på tråden Vad har ni för klädstil
  • Cakemaker

Jag har en väldigt lös och ledig klädstil. Har väl på senare tid börjat slänga in lite tightare jeans ibland men mest har jag baggyjeans å nån t-shirt. Mest för att jag inte är nöjd med hur jag ser ut tror jag dessvärre...=S

• Emelie 87

Ja, inget sofistikerat direkt. Jag har en ganska så enkel klädstil där jag ofta kombinerar blus med klänning eller jeanskjol, samt höga klackar. Vad jag sedan har ovanpå, samt strumpbyxans tjocklek, varierar med årstiden. 

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • marimekko86

Jag är en strumpbyxe och kjol/klänning tjej Jag måste känna mig bekväm, och strumpbyxa + kjol, klänning är det bekvämaste för mig, som att ha mjukisbrallor på

Har också väldigt mycket cardigans och koftor, antingen till leggings av olika slag eller strumpbyxor . Många par converse och fred perry sneakers står i hallen samt stövlar i olika slag (klack, platt, skinn och mocka, med spännen, nitar, högt skaft, lågt skaft osv). Och sjalar, älskar att ha sjal

• marimekko86

Kom på att samtidigt har jag också en helt annan stil, beror på humör tror jag. För sköna jeans, stora linnen, sjalar och skinnjacka med snygga sneakers glider jag också omkring i vissa dagar....två helt olika stilar för jag stylar mig helt olika med smink, hår och assecoarer beroende på.

jaja, jag har väl två personligheter

vad har du för stil TS?

• knyttan

Jag har två stilar jag blandar; jeans/ sneakers/ hoodie och lite mera uppstyrt med kjol/ kofta, gärna lite fransk skolflicka-stil om nån fattar vad jag menar med det :)

• ClaraH

Jag försöker följa en stil som heter romantic classic. Ska vara en klassisk kvinnligstil. v-ringat, gärna draperat, alltid skärp. Jag har nästan alltid kjol eller klänning och sjal, kavaj eller kofta till, men äger byxor. Eftersom jag jobbar i finansvärden blir det lite mer klassisk stil.

• ckajsa

Jag älskar att ha kjol och blus och då faktiskt helst långa kjolar men visst kan jag ha korta med på mig ibland. långa klänningar älskar jag med jeans kan jag ha lite då o då.
    blusarna eller topparna får gärna vara figurnära

• Margaux

Nästan alltid jeans(men inte alltid blå), ribbstickat linne under och någon topp eller blus ovanpå! Ballerinaskor, cardigan och läderjacka eller trench... Sjal är ett måste även på sommaren!!
    Rätt tråkigt alltså men jag har fått många kommentarer på att jag klär mig bra!

• förlovadflicka

Det är så olika, vissa dagar gillar jag att klä mig kvinnligt med hög kjol och läppstift och ibland har jag jeans, sneakers och jacka med trekvartsärmar. Men det är nästan alltid färg med i bilden, jag älskar färg! Och gärna noter på kläderna eller instrument ;)

• Emelie 87

Åh, men läppstift är bland dom få ting jag absolut aldrig går utan. :)

En man, två barn, oändligt med kärlek
  • Berlan

Jag har en ganska klassisk stil tror jag. Jag trivs bra i tighta jeans eller chinos och har gärna en t-shirt med kavaj eller kofta utanpå till detta. Tycker även om blusar och skjortor och använder gärna sjalar. Sommarhalvåret har ballerinaskorna sin givna plats på fötterna, men om vintern föredrar jag stövlar eller ankelboots. Ofta (alltför ofta?) klär jag mig i svart, grått och vitt men försöker har något inslag av färg på mig.

• majflicka

Klänning el kjol vareviga dag! =) Har bara byxor när jag tränar!

• wiii

Gillar indieinspirerad stil och har oftast stuprörsjeans och linne till (tajt eller bylsigt varierar), kofta över om temeperaturen kräver det. Gillar också skjortor mycket. Mycket svart, grått och blått blir det, och gärna randigt.
    Har dock det senaste börjat ha långt linne/klänning och leggings hemma så kanske att en förändring är på g :) 

Svar på tråden Vad har ni för klädstil