• Silketuss

Blivande skickade hela vår fb-konversation till en kompis av misstag! :-o

Han skulle bara skicka några youtube-länkar, men är inte så van...och så råkade han få med hela vår, naturligtvis väldigt privata, tidigare konversation, inklusive hans förhoppning om en trevlig fredagkväll...och där jag ger honom ett postivt svar på vad som skulle kunna tänkas ske, när ungarna somnat. hrm, ja...ni förstår?? Och en annan, där jag ger honom en rejäl avhyvling... Hmmm, pinsamt??? Mmm, en aning... Suck...och han som ska sjunga på vårt bröllop, om vi har tur?!? Hjälp, finns det ingen sten jag krypa ned under?!

• Svar på tråden Blivande skickade hela vår fb-konversation till en kompis av misstag! :-o
  • Anonym (Kram)

Åh, stackare! Jag förstår hur du känner dig, man får ju sån ångest precis när man inser katastrofen och att det är för sent att göra nåt åt det. Men oroa dig inte - allt löser sig nog! Om han som fick mailet är en kompis till din blivande så tar han det säkert inte så allvarligt, han kanske slutar läsa när han inser vad det är han har framför sig eller så ser han det bara som en kul grej. Jag ser det inte som en anledning att avstå från att sjunga på ert bröllop.Glad Om han är en vettig människa så säger han till din blivande att han bara läste början och att ingen skada är skedd. Visst är det pinsamt och jobbigt, men tyvärr sånt som händer i vårt hysteriska IT-samhälle. Du får ge din blivande en liten dator-kurs i morgongåva...  Lycka till och oroa dig inte för mycket!

• RogerJenny

Stackars dig Skäms kan bara ana hur du känner just nu. Jag och min man spenderade mycket tid framför chatten under den första tiden som vi var tillsammans och det som vi skrev till varandra där hade jag definitivt inte velat att någon annan skulle läsa Tungan ute. Hoppas att det är en förstående vän som din m2b har. Kramar Skrattande

• Silketuss

Det känns bättre idag! "Människan" läste inte alltihopa, eller så har han så mycket heder i kroppen, att han inte låtsas om det! Det är egentligen ganska roligt, så här lite efteråt. Jag överlever!

Svar på tråden Blivande skickade hela vår fb-konversation till en kompis av misstag! :-o