• Pinkgrape

Någon som köpt klänning på Ebay billigt med snabb leverans?

Är det någon som köpt en klänning på Ebay för en riktigt billig peng och med snabb leverans som kan tipsa om en säljare?

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Någon som köpt klänning på Ebay billigt med snabb leverans?
  • Pinkgrape

Eller någon annanstans ifrån där det är billigt, riktigt billigt, och leverans inom 5 veckor? Kvaliten behöver inte alls vara bra. Det är inte till bröllop :P

• SnartFruSir

Jag har köpt 4 klänningar totalt på Ebay till vårt bröllop. Den första kom på 3 veckor (ställe 1) de andra kom på 6 veckor (beställde 2 på en gång) och den fjärde kom på 8 veckor (plus size, från ställe 1). De som tog längre tid beställdes i slutet på maj, och jag antar att det tog längre tid för att de hade mer att göra. Alla var ju måttbeställda dessutom. 

Men om du säker på halloween på ebay så borde du väl få upp massa träffar? (Har för mig jag läste att det var till det, du får rätta mig om jag har fel). Om de redan finns färdiga storlekar så ska det väl inte ta mer än en vecka att få hem grejerna. Lycka till!

• Pinkgrape

Tack, har dock spenderat flera, flera timmar med att söka på ebay och hittar inget vettigt alls :/

Svar på tråden Någon som köpt klänning på Ebay billigt med snabb leverans?