• Hanna05

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

• Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Chicita
    teddy skrev 2012-11-11 16:30:20 följande:
    Hahaha... kanske ska komma ihåg att lägga in bilden också... ;)
    Här kommer den...

...observera att hon har en snöflinga i "håret", vilket jag också ska ha, hihi...
    Jättesöta teddy...
    Jag tror inte att någon annan hade kunnat gjort dom bättre åt er Solig 
  • CoG
    Chicita skrev 2012-11-18 21:41:19 följande:
    Omvänd effekt?
    Ja, ingen positiv reklam om man blir less på att bilderna är överallt
  • Chicita
    CoG skrev 2012-11-18 22:14:06 följande:
    Ja, ingen positiv reklam om man blir less på att bilderna är överallt
    Aha ja du menar så...
    Jepp. Jag är redan trött på dom. Spelar ingen roll hur duktiga dom är. Jag vill inte riskera att få mina bilder spammade över nätet som reklam för dessa amatörer.
    Alltså skulle jag snarare varna för att anlita dom - än att anlita dom själv  
  • Chicita
    julle79 skrev 2012-11-18 23:13:12 följande:
    vad har dessa bilder för något med pyssel att göra...har sett dessa bilder i flertalet trådar ikväll där dom inte heller hör hemma!!
    Ett tips.
    Om du ifrågasätter något som är skrivet eller bilderna i ett inlägg, så ta bort det när du citerar. Annars hjälper du bara till att bevara inlägget, eftersom det nu kommer att ligga kvar som citat i ditt inlägg. (även om orginalet plockas bort... )
  • julle79

ah e de så de funkar ...kan ja radera inlägget själv nu i efterhand ??

• Nevertheless

Har en liten förfrågan jag. 
    Är det någon av er som har viktigt kartonger med lock (i två delar alltså) istället för kuvert att skicka inbjudningarna i?
    Jag funderar på att göra det och har googlat runt lite efter att hitta färdiga man kan köpa men det är bara fyrkantiga höga jag hittar... Jag skulle vilja ha låga kanske 1½cm höga bara och som ett A5 kort får plats i

Så är det någon som har vikit sådanna och har någon mall eller förslag på vad för papper man kan tänkas behöva använda? behöver ju vara rätt tjocka papper om det ska funka misstänker jag..
    Tror ni man kan ta två 180g papper eller blir det konstigt att vika av dubbelt papper så?

Liknande sådan kartong är det  
  • Chicita
    julle79 skrev 2012-11-18 23:20:02 följande:
    ah e de så de funkar ...kan ja radera inlägget själv nu i efterhand ??
    Det verkar vara borta nu... Glad (om jag inte såg helt galet)
    Men annars kan man anmäla sitt eget inlägg (man trycker på knappen med handen ovanför inlägget) och väljer typ "övrigt" som alternativ och säger att man gjorde fel och ber att dom tar bort inlägget. 
  • lordoz
    Nevertheless skrev 2012-11-19 09:59:17 följande:
    Är det någon av er som har viktigt kartonger med lock (i två delar alltså) istället för kuvert att skicka inbjudningarna i?
    Jag funderar på att göra det och har googlat runt lite efter att hitta färdiga man kan köpa men det är bara fyrkantiga höga jag hittar... Jag skulle vilja ha låga kanske 1½cm höga bara och som ett A5 kort får plats i

Så är det någon som har vikit sådanna och har någon mall eller förslag på vad för papper man kan tänkas behöva använda? behöver ju vara rätt tjocka papper om det ska funka misstänker jag..
    Tror ni man kan ta två 180g papper eller blir det konstigt att vika av dubbelt papper så?

Testa att vika... Beskrivning borde finnas på google om du kollar runt lite.. Tycker det är en jättefin idé. :)
  • MTB
    Nevertheless skrev 2012-11-19 09:59:17 följande:

Tänk på den inte allför milda posthanteringen om du inte ska leverera boxarna själv.  =)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)