• Drömmaren

Trestens ring med sidstenar.

Hej,

Jag vill verkligen ha en trestensring med sidstenar, problemet är att jag inte hittar några i butikerna. Snälla tipsa mig om liknande fina.

Jag har tänkt ha en matchande alliansring som förlovningsring så kombinationstips vore toppen.

Kan även tänka mig en enstensring med sidstenar

• Svar på tråden Trestens ring med sidstenar.
  • Drömmaren

Jo, men jag vet inte om jag tycker alternativen där är fina + att det känns osäkert att köpa en ring somman itne provat. Inte för att det är osäkert att köpa online men jag vill gärna se hur ringen ser ut på fingret.

• Mysullis

Såg att ringen du visade i ursprungsinlägget finns på Hallbergs guld, och i lager i de flesta butiker. Varför inte åka dit och prova då? De finns väl i nästan hela Sverige? :) Och om inte butiken som är närmast har den, så be dem skicka den mellan butikerna, brukar de ju kunna göra när det är samma kedja.

http://www.hallbergsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=0379362&attributeType_4=&attributeType_2=&attributeType_1=437&productType=1&priceRange=&&step=8&articleNo=&articlesPerStep=12&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Det är ju helt klart värt att åka en bit för att köpa en ring som man förhoppningsvis ska ha hela livet! :)

• Blueberry

Den ringen är väldigt lik min ring. Har köpt den från www.sweetrocks.se. Skulle dock rekommendera att du avvaktar med den. Jag har ännu inte hunnit få min ring dock men vi har haft bra mailkontakt. Ringarna där går på ca. 9000-10000:- tror jag.

• Drömmaren

Åhh vad spännande. Jag har varit i kontakt med dom. Du måste lägga upp bild och berätta när du fått ringen.

Hur många carat har du valt?

• Blueberry

Jag valde 0.8 karat och sämsta kvaliten. Men betalade bara 4550:- för min ring, köpte den dock på tradera men de verkar sluta med det nu, de gick minus på vissa auktioner. Jag kommer fåmin ring i mitten/slutet av Oktober. Normalt ska det bara ta 1 månad men han hade semester, vilket jag visste om. Ska lägga upp bilder när jag fått den.

Svar på tråden Trestens ring med sidstenar.