• anr

Söker ett par som snart skall gifta sig!

Hej på er!

Vi söker ett par som har kommit långt i sina bröllopsplaner.
    Gärna stundande bröllop nu under hösten.
    Vi på PLUS vill se om vi kan hjälpa i sista stund att spara in på något
    som kan användas till t ex bröllopsresan!Glad

Hör av er!

hälsningar

Annika

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-15 10:50
    Charlie kommer att träffa er och titta på hur ni har fördelat kostnaderna och kanske tipsa och coacha i hur man kan dra ner lite på dessa. För att lägga dom på något annat.
    Hoppas ni blev lite klokare nu : D

Ni kan maila mig på annika.rhodin@svt.se om ni har fler frågor.
  • Svar på tråden Söker ett par som snart skall gifta sig!
  • jenniejummie

håller med förlovadflicka, förstog inte riktigt....

vi gifter oss 111111

• förlovadflicka
    jenniejummie skrev 2011-09-15 10:42:16 följande:
    håller med förlovadflicka, förstog inte riktigt....

vi gifter oss 111111
    Fast visst tänker man "kan jag få någor gratis?? Ok, I'm in!" :P
  • Cakemaker

15/10-11  är det som gäller här. Fortfarande en del kvar och har ingen som kan hjälpa oss för tillfället då familjen är upptagen med att planera min mormors begravning :(

• förlovadflicka

Jaha, då är jag inte intresserad... Förresten, om man ska gifta sig i höst är det alldeles för sent då man redan har bokat allting som man måste boka flera månader i förväg...

• Sörön10

Måste säga att det förmodligen inte går att hitta ett par som passar in på det ni söker. Alltså att det ska vara ett bröllop som går av stapeln redan i höst där man ska hitta saker att spara in på.

Det mesta är förmodligen redan klart och betalt. Kontrakt skrivna, etc.

Bättre att leta par som ska gifta sig nästa sommar, om jag får komma med det tipset.  

• Aniara4
    förlovadflicka skrev 2011-09-15 11:01:42 följande:
    Jaha, då är jag inte intresserad... Förresten, om man ska gifta sig i höst är det alldeles för sent då man redan har bokat allting som man måste boka flera månader i förväg...
    Jag tror också det är svårt att göra något så nära inpå. "Jag vet, boka den här lokalen istället, mycket mer prisvärd! Den kanske är ledig om tre veckor om ni har tur.".

Eller: Köp en annan klänning! Affären tar säkert tillbaka den du köpte fö rett halvår sen.
  • förlovadflicka
    Aniara4 skrev 2011-09-15 12:16:07 följande:
    Jag tror också det är svårt att göra något så nära inpå. "Jag vet, boka den här lokalen istället, mycket mer prisvärd! Den kanske är ledig om tre veckor om ni har tur.".

Eller: Köp en annan klänning! Affären tar säkert tillbaka den du köpte fö rett halvår sen.
    Eller hur! Största utgiften- lokalen man vistas i- står liksom i inbjudningskorten man skickade ut för tre månader sedan :P
  • Vott

Nu ska vi inte vara så skeptiska tjejer det kanske går. För egen del vet jag inte vad som skulle kunnat skurits ner på 1-2 månader innan bröllopet. Alkoholen var inte köpt, men där tog vi beslut om att inte ha det billigaste så det hade jag inte behövt någon som talade om för mig att man kunde dra ner på kostnaderna....

För övrigt är mitt tips att tid också är pengar så försök köpa så många tjänster som ni har råd med och gör bara det själva som ni verkligen vill. Jag var ett stressmonster hela veckan innan bröllopet och i efterhand var det nog inte riktigt värt det....

(Jag är alltså också skeptisk till idén, men jag är inte bättre än att jag kan ha fel) 

Svar på tråden Söker ett par som snart skall gifta sig!