Med gråten i halsen!
Skriver här för att jag måste få skriva av mig lite.
Det hela började med att vi (min fästman och jag) grälade om småsaker. Som att det är bara jag som gör allt bröllopsbestyr och han bryr sig inte ett skit i bröllopet. Jag har verkligen lagt ner all min lediga tid åt att hitta en bröllopslokal åt oss.. vi gifter oss 9.6.2012 och har ännu ingenstans att ha festen på, de flesta av er kanske tycker att jag inte är sent ute, men eftersom vi bor på en liten ort så finns det inte så mycket att välja på och de flesta ställen är redan upptagna.
Nåja, hur som helst.. jag blir ledsen på honom för att han inte vill hjälpa mig och han blir stressad på mig eftersom han tycker att jag "bara pratar om bröllopet hela tiden". Och ja, det kanske jag gör.. men det är för att jag är så nervös över var vi ska ha festen. Åh, det är jättejobbigt!
Igårkväll/natt när vi låg och prata rök vi ihop ordentligt. Jag packade väskan, lämnade förlovningsringen på bordet och rusade ut i bilen. Jag satt i bilen läänge och grät. Tillslut gick jag ändå in. Sen somnade vi bredvid varann utan att vi sagt ett knyst åt varann. Undrar hur det blir när han kommer från jobbet idag? Vi har nämligen en tendens av att "glömma" det som hände igår, men ändå går vi och tjurar och är irriterade på varann.
Nu vet jag inte vad vi ska göra. Och vi har enda sedan 3 år tillbaka funderat fram och tillbaka, är det faktiskt vi som ska vara tillsammans resten av livet? Ska vi verkligen gifta oss?
På samma gång vill jag verkligen gifta mig. Jag har gjort klart alla inbjudningskort, jag har varit och provat brudklänningar, jag har köpt en massa dekorationer osv. Och framförallt jag älskar honom av hela mitt hjärta och kan inte vara utan honom!
Åh, varför ska det bli såhär :(