Vart hittar man Schalins billigast?
Bor i Göteborg och är intresserad av Schalins himla, men det spelar mindre roll om det finns webshop eller gå att beställa på annat sätt. Verkar som att de skiljer sig åt mycket i pris...
Bor i Göteborg och är intresserad av Schalins himla, men det spelar mindre roll om det finns webshop eller gå att beställa på annat sätt. Verkar som att de skiljer sig åt mycket i pris...
Schalins finns bara att köpa i butik. Dock vet jag inte vilken butik som säljer den billigast..
Vi fick rabatt på våra schalins på Nordstans guld. Om det var 25% eller nåt. För några veckor sen. De sa att de skulle ha kvar rabatten på schalins i september. Vet inte om hon menade sep ut men det antar jag.
Vi köpte våra Schalins förlovningsringar från http://www.vigselbutiken.se/, rekommenderar dem varmt, mycket bra priser (man måste ringa eller maila och fråga), bra leveranser, inget allt att klaga på :)
Jag köpte min vigselring Himla i rött guld på Hedens Guld och är jätte nöjd de är jätte trevliga och hjälpsamma.
De har någon prisgaranti. Jag spara de 4000kr på att köpa min där jämfört med i butik i Växjö där jag bor.
Fick betala 12500kr för den när jag köpte den i december, då ingår gravyr, i bådas våra ringar samt att hon ska göra min förlovningsring större. Allt de ingår i priset.