Antik fågelbur??? vart hittar man sådant?
undrar vart man får tag i en sådan?
undrar vart man får tag i en sådan?
Måste den vara antik på riktigt eller ska den bara se gammal ut? Finns en del burar i inredningsbutikerna nu tycker jag, har dock inget konkret exempel men vet att jag sett sådana för jag har funderat på om jag ska köpa någon till kort :)
köpte min på "underbara hem", tror att plantagen har haft en och miljögården har nog också haft en :) inredningsnörd yes indeed :D
annars är det bara att luskamma loppisar, men har en känsla av att de burarna går rätt fort :)
Vart bor du någonstans? Inne i Göteborg så finns de flera småbutiker som har sådana burar! Jättefina! :)
Vart bor du någonstans? Inne i Göteborg så finns de flera småbutiker som har sådana burar! Jättefina! :)
kolla på Etsy.com finns lite där.
Har du kollat på bettys i borås? Mkt fint har för mig att de har fina burar
Tradera kan ha ibland! :)
På etsy.com kommer du nog hitta en massa unika saker
Kommer inte riktigt ihåg vad gatan heter men tror du kan gå in och googla på bettys blogg el bettys torpliv då kommer man till deras blogg har för mig att adressen finns där vet att det ligger ganska nära 40 vägen i typ lägenhetshus! Hoppas du hittar något fint
Blomsterlandet hade förr iaf =)
Jag såg fina fåglburar med anitk touch på EGs fyndmarknad i Alby härom dagen. Om du skulle ha vägarna förbi där. Riktigt bra pris var det också, typ 250 spänn.