Är jag den enda som hatar mammakroppen?
Ursäkta att jag lägger mig i....
Men så finns det alla vi som ALDRIG någonsin har haft en fin kropp överhuvudtaget!
Jag har alltid varit överviktig, och brösten utvecklades till hängbröst (2 dm långa med vårtorna pekandes mot golvet), då det är genetiskt i min släkt. Mina ben har alltid varit buckliga och förfärliga. Har liksom inte haft en enda punkt att framhäva på hela kroppen.
På senare år har jag gått ned väldigt mycket i vikt, och det är väl bra...förutom att jag ju egentligen bara är någorlunda snygg med kläder på.
Men jag har alltid ändå liksom bestämt mig för att folk får ta mig för hur jag ser ut. Jag skäms inte EGENTLIGEN över mina taxöron till bröst och mage och hud som hänger och slänger överallt, men jag besparar ändå folk från att behöva se det i offentliga duschar. Andra kan ju faktiskt finna mig obehaglig!
Men förlåt mig för att jag säger det, men var glada alla ni som någonsin har haft en fin kropp!
Och häng inte upp er på hur kändisarna ser ut. Det fattar man ju att typ ALLT är fejkat och tillfuskat på dem. ÄVEN om man t ex tränar hur mycket som helst så sitter sällan bröst så högt som på Madonna ändå när man är 50.
Och nu blir mitt inlägg i alla fall fegt...
Så klar får även ni som varit snygga också känna er fula om ni förändras....nog bara jag som är avundsjuk...
Men försök gärna att tycka om den ni blivit. Det GÅR även för en sån som ser ut som jag, BÅDE före och efter graviditet!