AlwaysAndForever2012 skrev 2011-09-27 21:03:03 följande:
Hehe, alla olika åsikter och samma tankar jag haft. Ni har verkligen sagt alla mina tankar. så frågan är om jag blivit klokare..hmm
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
jag ska ha det stående på hemsidan som folk kommer se om 1-2veckor så behöver beslutat mig då..hmm
Behöver mer åsikter
Vill ju inte folk ska tycka vi tar för mycket för gå "plus" men som sagt, man går ju ändå inte plus för det är määängder mer utlagt och man får ju faktiskt inse att ett bröllop är inte bara för brudparet känns det som, för är det inte som alla förväntar sig så så blir det gnälligt. Det har jag märkt på många håll då det finns flertal som tycker det ska va på ett visst vis, så man har ju alltid press sig att få det så fint, så roligt, så bra mat, så fin tårta,måste fest, får de inte sitta som de vill osv osv osv..
Medan endel tycker man gör precis som man känner för det är ens egna dag..så önskar jag det vore.
Bjuder man inte vissa personer så får man skit för det också..så verkar inte som folk kan bli nöjda.. vi väljer ju att bjuda flera och för att det ska vara möjligt så behöver man minska kostnaderna lite. Samt ha alkohol för att få endel stela slappna av mer haha :-P Så mycket gör man ju ändå för att gästerna ska ha det bra..självklart vill vi det med så sätt, men ja förstår ni? mycket styr ändå gästerna på nåt vis..pressen att göra det så de blir nöjda..
Hade det varit som sagt i hotell så hade de ju fått betala mycket mer i baren.
Tar man 10 så blir det ju dyrare för oss, tar vi 20 så kan de välja om de vill göra det dyrare för sig själva eller sluta dricka. tar vi 15 som jag tycker är rätt perfekt summa så blir det krångligt med mynt och växel tror jag. folk har lättare för jämna 10 eller 20?
kanske sälja drinkchekar 6st för 100kr? nej jag vet inte hur man ska göra för att det ska bli bra.. :/ Kan folk ta med eget att dricka annars? men det blir nog inte samma stämning alla kommer med varsinn systemkasse till festblåsan ;D