• Tuttan80

Någon som kan detta med bröllop??

Jag o miin sambo planerar inför vårt bröllop i april nästa år=)=)

Jag vill ha en väldigt enkel brudbuket med vita kallor=)

Nu till min fråga: Vad kostar dom? Måste man beställa dom innan i blomsteraffären

eller dom finns alltid? Sen tänkte ja binda rosasiden band runt själkarna, tips på det?

Vad tror ni blomsteraffären skulle ta för att binda sidenbandet?

Många frågor

Mvh Linda

Älskade Alfred-08
  • Svar på tråden Någon som kan detta med bröllop??
  • Tuttan80

Hahaha såg att överskriften blev lite fel=)=) Skulle ju stå: någon som kan detta med blommor=)=)

• Pernillaaa
    Tuttan80 skrev 2011-09-29 08:55:10 följande:

Jag o miin sambo planerar inför vårt bröllop i april nästa år=)=)

Jag vill ha en väldigt enkel brudbuket med vita kallor=)

Nu till min fråga: Vad kostar dom? Måste man beställa dom innan i blomsteraffären

eller dom finns alltid? Sen tänkte ja binda rosasiden band runt själkarna, tips på det?

Vad tror ni blomsteraffären skulle ta för att binda sidenbandet?

Många frågor

Mvh Linda

Älskade Alfred-08
    Jag är jättedålig på det här med säsonger för blommor och så där men när jag pratade med en butik i Gbg så trodde dom att kallor inte kostar mer än en 30spänn stycket. Och då var det högt tyckte hon!
    Jag tycker själv att kallor ska vara enkla så att bara dra ett sidenband runt om tror jag blir jättebra! :)
  • JNT

Kallor kan vara väldigt dyra, det verkar bero helt på vilken butik man går till. Där jag ska köpa brudbukett brukar de ligga på runt 70:- st och de är av riktigt fin kvalitet. Det bästa är nog om du kollar runt med olika blomsterbutiker!

Svar på tråden Någon som kan detta med bröllop??