Inlägg från: Anonym (Lite besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite besviken)

Jag är så jädra korkad!

Vi försöker att bli med barn igen och har endast försökt ett kort tag, men så tog nyfikenheten över idag och jag min dumma nöt tog ett grav test nyligen och det visade neg... Förväntad mens om cirka 7 - 9 dagar!!!

Jag känner mig så jädra korkad som gör såhär mot mig själv! Nu blev jag lite besviken och ledsen, men känner mig dum som inte kan vänta till åtminstone samma dag som förväntad mens... Jag har ju bara haft ägglossning för några dagar sedan...

Någon annan som också är övernyfiken (vill ju så gärna, och jag VET att det kan ta många månader innan det blir nåt)

Första gången blev vi nämligen gravida efter andra försöket...

• Svar på tråden Jag är så jädra korkad!
  • Anonym (Lite besviken)

Tack alla gulliga ni för era svar! Ja jag får ha TÅLAMOD och se om lingonveckan dyker upp eller ej... helt enkelt. Men människan i sig är en nyfiken varelse så...

ReaHead! Lycka till med allt och hoppas ni + snart!! 

Lycka till för oss alla! 

• Anonym (Lite besviken)
    Anonym skrev 2011-10-02 22:11:08 följande:
    Tycker helt ärligt att det är höjden av otålighet att inte kunna vänta till dagen man väntar sin mens. Hur löjligt som helst att testa innan dess. Är vi så överstimulerade  och bortskämda i detta moderna samhälle att man inte ens kan vänta någon vecka på ett besked? Skärp er!
    Men skärpt dig själv som kommenterar på detta viset!

Vi som vill plussa mer än gärna är inte alls bortskämda. Det är helt naturligt att vara nyfiken och lite otålig.

Det verkar inte som att du har att göra i denna tråden!
Svar på tråden Jag är så jädra korkad!