• rewne

Söker någon gör silver smycken

Jag söker nu någon som kan göra silverringar. Är ute efter en ring som ska vara: 3 mm Blank/sidenmatt Ska stå ett F i den. Nu till det krångliga; Jag har idag några liggande diamanter här hemma. Vita och svarta som jag skulle vilja ha på denna ring. Är detta något du kan? Eller vet du någon som kan detta? Tack för svar!!

• Svar på tråden Söker någon gör silver smycken
  • Jessikad

Hej!

Min lillasysters kompis är silversmed och finns i Stockholm. Hon jobbar med andra metaller också, hon gjorde gravyren på våra titan-ringar och det blev toppen fint.
    Hon heter Anna Skoglund finns på Västmannagatan 99 och har nummer: 070-2884409.

Hoppas inte det här klassas som reklam... Jag kan inte riktigt reglerna Förvånad

• baby freeze
    Jessikad skrev 2011-10-04 11:39:14 följande:
    Hej!

Min lillasysters kompis är silversmed och finns i Stockholm. Hon jobbar med andra metaller också, hon gjorde gravyren på våra titan-ringar och det blev toppen fint.
    Hon heter Anna Skoglund finns på Västmannagatan 99 och har nummer: 070-2884409.

Hoppas inte det här klassas som reklam... Jag kan inte riktigt reglerna Förvånad
    Vet du hur hon gör gravyren? Jag letar efter någon som kan göra fina handgravyrer i våra silverringar, nämligen. tar hon emot beställning per post?
  • Jessikad

Oj, det vet jag inte, men vad jag vet så gör hon allt för hand. Ring och snacka med henne, hon är jättetrevlig och tar  säkert emot per post om ni känner att ni kommer överens.
    Nu inser jag att hon har en hemsida förståss:
    www.silversmed.com

KOlla där och se om du gillar!

• vinterkyla

Kolla med gulsmed ateljetorvaldsson.se/sv/ han gör silverringar i olika former och designar även ringar utefter kundens förfrågan. Ligger på Verkstadsgatan i hornstull i Sockholm.

Svar på tråden Söker någon gör silver smycken