Feedback på mina löften
Vi skall skriva våra egna löften...Väljer att vara anonym ifall min blivnade skulle snoka omkring på BT
Vad tycker ni om mina löften?
Vi skulle skriva våra egna löften för att vi ville att det skulle vara våra ord som beskrev vår kärlek till varandra, men hur hittar jag ord som beskriver det jag känner för dig?
Anledningarna att jag älskar dig är lika många som livets andetag, jag älskar för att din värme och din trygghet, för din ömhet och din styrka.
Jag älskar dig för att jag vet att hur hårt det än blåser står du alltid där lika trygg och lugn som alltid, för att du hjälper mig att flyga högt över molnen och för att du fångar mig om jag faller, för att du låter mig växa och vara mig själv och för att du låter mig gömma mig i din skugga.
Jag älskar dig för att du är du och för att du låter mig vara mig.
NN, jag vill dela tårar och skratt, medgång och motgång med dig. Jag vill älska, bråka och bli sams med dig. Jag vill dela mitt liv med dig idag, imorgon och för alltid. Jag älskar dig.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-03 15:36
Oj då det har försvunnit ett dig och ett att har hamnat galet. Det ska stå: Jag älskar dig för din värme och din trygghet.