• Tuttan80

Ni som hade kallor i brudbuketen

Kan ni inte lägga in en bild=)

• Svar på tråden Ni som hade kallor i brudbuketen
  • Lillskoj

Nu syns ju inte kallorna så bra, men det var ett par stycken som hängde ner...
  • carina j

Lillskoj: Vilken otroligt vacker bukett!! En sån skulle kag med kunna tänka mig   Men nu ska vi gifta oss borgligt så det känns kanske lite väl mycket då...... Men jag ska ha tre vita kallor, lite gröna strån, "hjärtan på snören" och limegönt band runt stjälkarna samt några vita pärlor samma stuk fast lite mindre. Gifter mig på fredag så först då vet jag exakt hur den ser ut

• Lillskoj

Vi gifte oss också borgligt Vi hade limegrönt som "tema". Ser du limen i buketten? Lycka till på fredag!

• carina j

Jag ser den fiiiinnnt!! Ok, men vi ska bara ha med oss två vittnen, inte många som vet om att vi ska gifta oss så vi har inget tema eller så men när vi ska festen lite senare i år eller i vår då vill jag också ha det som tema lime och vitt det är så fint tillsammans.

• Jenny P

Här är min bukett. Gifte oss 13 augusti.

• Tuttan80

Vad kostade den ungefär

Jenny P skrev 2011-10-03 16:48:44 följande:
    Här är min bukett. Gifte oss 13 augusti.

• Lanin

Här är min, inte den bästa bilden kanske men det är 8 stora kallor, trollhassel och lite "gräs" med pärlor på. Bifogar tärnornas buketter också om man vill ha något med små kallor.

• Jenny P
    Tuttan80 skrev 2011-10-03 17:37:31 följande:
    Vad kostade den ungefär
    Hej. Min bukett med oranga kallor kostade 600 kr. Men då är den gjord i Jämtland. Vet inte om det har någon betydelse för fraktpriset eller inte...
Svar på tråden Ni som hade kallor i brudbuketen