Ni som äter/har ätit Cerazette, hjälp!
Jag äter cerazette, jag brukar tyvärr ha fiskminne så slarvar o ta dom exakt i tid, brukar diffa med kanske 2-5 timmar. Brukar ta dom på kvällen när jag kommer ihåg.
Iallafall, jag missade en tablett för ca 3 veckor sedan, och jag vet att jag hade sex både några dagar/efter. Åt ett piller dagen efter. Nu i förra veckan, började jag få värk, kändes som mensvärk fast ändå inte riktigt. Molnande värk mer. Tänkte att det var mensen på väg. Men icke. Hade värk i 6 dagar. I fredags eftermiddag gjorde jag test och även lördag morgon, det var negativt. Under helgen la sig värken för det mesta. I lördags tog jag inget piller, inte i söndags och igår heller, för att se om mensen kommer igång. Men icke. Igår fick jag lite värre värk samt illamående, som försvann efter 2 timmar ca. Imorse mådde jag smått illa, men nu lite bättre. Har bara aldrig sådana värkar innan och aldrig ngnsin så länge. Jag brukar få mensen dagen efter jag glömmer om jag inte får i mig ett till piller.
Hur som, chanserna att jag skall vara gravid känns minimalt, vad tror ni? sen undrar jag för er som äter cerazette. Får ni mens rätt så direkt om ni glömmer ett piller? Blir bara förvånad att min mens inte kmr igång nu när jag inte ätit på 3 dagar.
Tänkte ta ett nytt test på fredag, bara så jag vet hundra att jag inte är gravid.