• gbg2012

Söker solist(man) Göteborg!

Hej alla!

Vet ni någon jätteduktig manlig solist som kan sjunga Forever young med Alphaville?

Alla tips mottages tacksamt! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-05 09:25
    Likt denna fantastiska kille:

=)

• Svar på tråden Söker solist(man) Göteborg!
  • Idalarsson

Hör med sångaren/sångarna i duon Tvålive (www.tvalive.zoomin.se). Vi har bara bokat själva bandet till vår bröllopsfest, men dem sjunger bra så dem kanske kan fixa den. Bara en idé men jag vet inte ens
    om de sjunger i kyrken men du kan ju kolla.

Kram
    Idis

• gbg2012
    Idalarsson skrev 2011-10-05 12:39:24 följande:
    Hör med sångaren/sångarna i duon Tvålive (www.tvalive.zoomin.se). Vi har bara bokat själva bandet till vår bröllopsfest, men dem sjunger bra så dem kanske kan fixa den. Bara en idé men jag vet inte ens
    om de sjunger i kyrken men du kan ju kolla.

Kram
    Idis
    tack! När ska ni gifta er? Känns som att det är dax att börja boka all musik nu! =)
  • gbg2012

Vad betalade ni för de? 

• Idalarsson
    gbg2012 skrev 2011-10-05 13:08:51 följande:
    Vad betalade ni för de? 

Vi betalade 6.500 och då tror jag att dem kommer att spela mellan 22 till 02:00, vi kände
    att det var viktigt att ha band under hela festen efter maten.

Vi gifter oss den 19 november - inte så långt kvar

• gbg2012
    Idalarsson skrev 2011-10-05 14:21:41 följande:

Vi betalade 6.500 och då tror jag att dem kommer att spela mellan 22 till 02:00, vi kände
    att det var viktigt att ha band under hela festen efter maten.

Vi gifter oss den 19 november - inte så långt kvar

Det var helt ok pris! =) Då ingick ljudanläggning med?  Vårat band kan inte spela för sångerskan har hoppat av. 

=(

tack så jättemycket för det bra tipset, om de inte sjunger i kyrkan kanske vi också kan ha de som band. =)

Åh, snart nu då! Fint med vinterbröllop, hoppas det blir snö för det är fint på kort.  
  • Fröken Skruttis

Min sambo sjunger. Riktigt bra! Har körat på diverse gruppers album, tex Hammerfall. Han kan sjunga alltifrån soul till rock. Han är grym... Och min! ;)

• gbg2012
    Fröken Skruttis skrev 2011-10-05 15:10:34 följande:
    Min sambo sjunger. Riktigt bra! Har körat på diverse gruppers album, tex Hammerfall. Han kan sjunga alltifrån soul till rock. Han är grym... Och min! ;)
    Å nej en hårdrockare. hehe skoja! =)

Kan han sjunga alphaville tror du då?

Bor ni i gbg?
  • gbg2012

och vad skulle han ta för en låt i kyrkan? Finns ljudfil?

Svar på tråden Söker solist(man) Göteborg!