• frida89

Band runt Falun?

Hej!
    Som rubriken lyder, är det någon som har tips på något bra band i Falu-trakten? 

• Svar på tråden Band runt Falun?
  • frida89

Ett cover band tänkte jag :)

• Chicita

Pumpbolaget är väl det bästa du kan få. Dom har varit på hotellet ett par gånger och spelat...

Om jag ska ge dig ett riktigt bra tips så är det att ringa till Efva Hult på Folkets Hus i Borlänge (Galaxen) och fråga om hon kan tipsa om några bra coverband.
    För även om hon inte hyr in alla som finns runtomkring så har hon ändå rätt bra koll Glad 

• Moster Stina

Golden retrievers

och Wood pjucks

• BigAppleGal

Evas Orkester är ett fantastiskt coverband med lite mer storbandskänsla. Dom spelar allt från svensk pop o schlager till amerikanska standards, motown, rock n roll etc. Vet inte riktigt vad för coverband du är ute efter, men jag kan varmt rekommendera dom! Musikerna är baserade runt om i Gävle/Dala området. 

• ElinIngrid

Ett band som jag vet är bra är PULS från Arvika. Ett coverband med bredd på låtarna. Har enligt kontakten i bandet spelat på över 80 bröllop sen -06 och om det stämmer borde det betyda att de har rutin. Syrran hade dom och ALLA tyckte det var kanonbra. kolla in http://www.facebook.com/#!/pages/PULS-Arvika/73151704305

En nygift kvinna.

Svar på tråden Band runt Falun?