• Anonym (Dålig fantasi..)

1 års present!?!?

Hej på er!
    Snart firar jag och min sambo 1 år tillammans fast vi redan är förlovade Skrattande

och nu behöver jag presenttips!! Alla mottages tacksamt.. dock behöver det inte vara något jätte stort och dyrt då jag redan har planerat in en "weekend" om några veckor.
    Men något vill man ju ge ändå på självaste Dagen, eller hur?

Så skriv allt ni kommer på är ni rara, allt ifrån hemmakväll till flyga till månen ha ha Flört 

• Svar på tråden 1 års present!?!?
  • Anonym (Dålig fantasi..)

Btw.. massage har han redan fått förut. och parfym också. 

Men kom gärna med lite förslag på "udda" saker som inte är så där jättevanliga men ändå uppskattat/romantiskt/mysigt!Glad 

• izredam

När vi firade vår ettårsdag i våras så råkade den sammanfalla med att de skulle inviga nya IKEA här i västerås - de hade då drive-in bio! Eftersom vår (hans) bil spelar en stor roll i sagan om hur vi blev ihop så kändes det helt perfekt för oss.

Supermysigt var det, vi tittade på film, myste i bilen och sådär :P vi åt en romantisk middag på en restaurang först dock - även om avsaknaden av ett glas vin gjorde det lite tråkigt, men vi kunde ju inte gå på drive-in bio utan bilen så han var tvungen att vara nykter (jag hade inget körkort då) och jag ville ju inte dricka vin själv...

Vi firar 18 månader nästa vecka med Magnus Betnér (blev en spontangrej som vi bokade igår)

Svar på tråden 1 års present!?!?