• Mörkalina

Någon mer än jag som tänker fria på skottdagen? :)

Bestämde mig redan för flera år sedan.. att hade jag inte fått ett frieri innan skottåret trädde i kraft skulle jag ta det i egna händer.

SÅ. Det ser ut att bli ett kvinnligt frieri på skottdagen nästa år alltså. Nån mer som e på? ;)

• Svar på tråden Någon mer än jag som tänker fria på skottdagen? :)
  • Lommila1

ja-a du, eftersom vi bestämt bröllop till sensommaren så om han inte friat innan dess får jag väl ta faan själv. MEN jag hoppas jag inte behöver:P

• Mörkalina

Hehe..:) Tyvärr är det ibland så med karlar.. att dom tänker inte riiiktigt som vi :)

Men ni planerar ju iaf! V gla för det!! :))

• darkHorse

Du kan inte ta det på nyårsdagen istället? Då har ju skottåret infallit och tänk vad mysigt det är med ett frieri fram på småtimmarna efter en härlig nyårsmiddag.

• Liten

Hade hur gärna som helst gjort det men är mest rädd för att han ska säga nej Rynkar på näsan
    Hur tar ni modet till er?

• Trivia

Yey! Skönt att höra att man inte är ensam. Jag tänker fria på skottdagen. Tror inte att han kommer att misstänka något. :) Har du några planer på hur det hela ska gå till? Ang hur man vågar så tja...hade jag varit tveksam till om han ville eller inte så hade jag nog inte frågat.

Svar på tråden Någon mer än jag som tänker fria på skottdagen? :)