Nu blir jag riktigt orolig!? :(
Hej! Jag har skrivit i andra trådar, men nu dök de upp nått nytt som gjorde mig orolig.
Jag vet för tillfället inte om jag är gravid (minimal chans) eller vad det kan vara!?
ca 1,5 veckor tillbaka:
* började med molande värk vid livmodern
* ryggvärk (korsryggen)
* minskad aptit, kan äta vissa saker, men mår illa efter andra saker, inte sugen på det "vanliga!
* Illamående lite då och då, spydde en utav dagarna
* trött, lite blekare
* humörsvängningar
* mer kissenödig
* känner på senare dagar att det händer något i livmodern, det gör inte ont, men jag känner milt av att ngt sker
Och idag: fick ont vid samlag. Känsligt och när han kom in lite mer var det väldigt obehagligt. Aldrig ngnsin fått ont vid samlag innan.
Chansen till att jag är gravid är minimal pga att jag äter minipiller - cerazette, jag missade visserligen 1 piller för ca 4 veckor sedan. Men har oregelbunden mens, så vet inte ens om jag hade ÄL då, lr spontan ägglossning. Har gjort gravtest i ons, neg, men skulle göra en till om några dagar om det var för tidigt test. Har haft upphåll från pillrena 1 vecka nu, ingen mens har kommit än.
VAD kan detta bero på!? Det är inte klamydia, min sambo och jag är "rena". Någon vänlig själ som kanske kan ge råd?? Börjar bli riktigt orolig nu!! Aldrig haft dessa besvär innan, fattar ingenting :(