• Cakemaker

Jag fick min hippa i alla fall! :)

Igår rövade mina vänner och min syster bort mig! Dom tog mig först till inspelningen av Kär och Galen, hann dock inte se slutet då de drog ut på tiden men vi tog oss vidare till stan (med ögonbindel)där jag fick hjälp med sminkning på Make Up Store. Efter detta drog vi oss vidare hem till en av vännerna för att äta middag som dom fixar. Mycket mumsigt och dessutom blev det efterrätt ;) Efter det så drog sig en av vännerna hemåt till sin 8 månaders. Vi andra dortsatte med Singstar och dessutom fick jag en utmaning att göra två Mumintroll av marsipan på tid, helt galet, haha! Singstar och popcorn fortsatte vi med till runt midnatt, sen bar det hemåt. Mamma och pappa kom och hämtade syster och mig, söta som dom är :) Var en helt fantastiskt trevlig dag!

Det sjuka var att jag drömde om "att i morgon kommer min möhippa att ske" och hur allt gick till. Det var ju inte som jag drömt men att jag drömde om att det skulle hända samma natt kändes verkligen konstigt. Har inte alls drömt om den förut :p 

• Svar på tråden Jag fick min hippa i alla fall! :)
  • Marys

Blev hippad för andra gången i lördags. (1/10). Det märkliga var att vi pratade om det på dagen. Men sen slog jag det ur tanken. Min M2b höll på att förstöra det hela..han har liiite svårt med att vara som vanligt när det ska hända något kul Flört Sååå visst fattade jag, men det var 5 min innan dom dök upp.
    Hur som blev det en trevlig hippa.
    Kul att din blev så bra Cool
    Skönt att det är över så all energi kan gå till det som är kvar att fixa Flört
    Lycka till med bröllopsplanerna !

Svar på tråden Jag fick min hippa i alla fall! :)