Vi är otroligt nöjda med Ethels!! Jag kan bara rekommendera henne och ska vi nån gång bjuda mer än 15 personer på mat kommer jag ta ifrån hennes firma igen - helt klart.
Vi köpte stora medelhavsbuffén. Först köpte vi hem 8 eller om det var 10 portioner och provsmakade tillsammans med toastmaster och toastmadame och några fler nära vänner tillsammans med skumpaprovning och de viner systembolaget rekommenderat till hennes meny.
Vi var så himla nöjda med det så vi bestämde oss för henne direkt!
Det är mycket mat, god mat, smakrik mat. Uppläget är fint, särskilt det kallskurna, men det är inte toppmodernt porslin, men för oss var det bra och det är klassiskt! Vi hyrde även alla glas och karaffer och det var superbra!
Vi tog förrätt, men ingen efterrätt.
Vi tyckte de två tjejerna vi anlitade via henne till serveringen var lite långsamma att få fram buffén, och hade tydligen varit lite snorkiga mot våra två egna tjejer i köket, men det var inget nån av våra gäster märkte av och jag tog upp det med Ethels som också tog det på allvar.
Hon hade superbra service med glutenintolerans, skaldjursallergi och gravidvänligt och även full koll. Det var inga problem med leverans eller värmehållning.
Det är stora portioner, god mat och mycket för pengarna. Vi hade kvar hur mycket mat som helst.
När vi anlitar henne nästa gång kommer vi försöka välja våra favoriter och se om det går att köpa bara det.
Hon ringde också upp oss för att kolla vad vi tyckte innan hon skickade fakturan och det är en väldigt seriös leverantör.
ps. Jag och maken och alla gäster har helt olika favoriter, så det är svårt att rekommendera vad man ska välja, men ingen gick hungrig från den stora medelhavsbuffén.