• Evelinas

Schalins Stjärnfall Virgo

Hej!
    Har blivit helt förälskad i schalins stjärnfall virgo! Problemet är bara att jag inte hittar den i butik utan då måste dem beställa den, har bara sett den på annonsbild. Någon som har denna ring och kan visa en bild på den när den sitter på fingret, tycker detr säger mer om hur den verkligen ser ut då.
    Hoppas någon/några av er här på BT kan hjälpa mig!

4 mm bred alliansring i 18k guld med 7 diamanter.

• Svar på tråden Schalins Stjärnfall Virgo
  • tesso77

Den ringen vill jag med ha, i vit-guld. Jag var runt på alla smyckes-ställen i min stad (Växjö) och det var bara en butik som hade den hemma. Så kolla runt på alla ställen, någon butik borde ju ha den hemma eller borde kunna ta hem den så man kan prova. Men jag lovar, den är minst lika fin på som på bild Solig

• Evelinas

Visst är den underbar!?
    Jag vill också prova innan jag bestämmer mig helt. Vill ju att den ska passa till min förlovningsring som är 3mm bred och 1,1mm hög. Virgo ska ju vara 4mm bred och 1,4mm hög, borde ju inte synas att den är högre????
    Är den rak i modellen? Ser ju ut så på bilden men det är mest det jag är orolig för att den ska vara något kupad. Min förlovningsring är nämnligen rak, så vill att vigselringen också ska vara rak.

• Ekorren

Schalins kan modifiera ringen så att höjden och bredden på ringen blir samma som din förlovningsring. Så står det iaf i deras katalog. Prata med den butik du tänkte handla ifrån!

• Evelinas
    Ekorren skrev 2011-10-11 13:33:12 följande:
    Schalins kan modifiera ringen så att höjden och bredden på ringen blir samma som din förlovningsring. Så står det iaf i deras katalog. Prata med den butik du tänkte handla ifrån!
    Jo fast då får inte stenarna rum tyvärr så det går inte med vissa ringar.
  • Evelinas

Puffar lite. Är det verligen ingen som har denna ring??

• Memona

Jag misstänker starkt att vigselbutiken.se har den i lager. Tyvärr så finns den butiken i Ängelholm och det kan vara lite för långt för er att åka.
    Vi köpte våra förlovningsringar därifrån och är jättenöjda med dom och skulle ha beställt vigselringar också om vi inte hade ansett att 40 mil att åka för att prova en ring är lite långt.Flört

poss haj

Svar på tråden Schalins Stjärnfall Virgo