Inlägg från: Future Mrs S |Visa alla inlägg
  • Future Mrs S

Visa mig era skor!!!

Drömmaren skrev 2011-10-12 14:33:46 följande:
    Är det någon som sett skor liknande dessa? Behover inte vara peep-toe (ska gifta mig i oktober) men färgen är fantastisk.

Såg så snygga skor i någon reklamkatalog hemma hos mamma och de fanns i cerise och blå men nu kan jag inte komma på vilken kedja dom kom ifrån!!! jag blir gaaaalen!! Jag har kollat dom sidor jag kan komma på men utan framgång, det var en tunnkatalog/reklam med främst kläder i.. hjälper kanske inte så mkt men har mamma kvar katalogen så ska jag kolla imorgon jag lovar! :)
  • Future Mrs S
    Drömmaren skrev 2011-10-12 14:33:46 följande:
    Är det någon som sett skor liknande dessa? Behover inte vara peep-toe (ska gifta mig i oktober) men färgen är fantastisk.

jag kunde inte sluta leta jag höll på att bli galen! Dom är ju inte helt lika men ahh jag tipsar ändå :)

499:- på halens.se :)

• Future Mrs S

Slänger in en bild på skorna jag ska ha under fotograferingen.. visat dom jag ska ha under vigseln tidigare i tråden :)

99:- fr HM... Enkla.. som jag ;D Haha nej men seriöst jag är 173-174cm lång och känner mig inte alls bekväm i klackar, känner mig som en transa :( Tråkigt för jag tycker klackar är SÅ snyggt!!! :) 

Svar på tråden Visa mig era skor!!!