• Drömmaren

Visa mig era skor!!!

Kan ni inte visa era skor. Helst i kombination med era klänningar.

Ser framförallt fram emot att se färgade skor! Är lite sugen på att ha röda eller cerisa skor och skulle vara tacksam över att se hur det ser ut...

• Svar på tråden Visa mig era skor!!!
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:28:27 följande:
    Jag ska ha den här klänningen.

Finns fler bilder i ett bildspel här: smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
    Jättevacker klänning verkligen! Hade du tänkt att ha bandet i midjan i samma färg som skorna då? Ett rött band hade varit jättefint och då kan du matcha med röda sidenskor, blir urläckert!
  • Drömmaren
    Jeni skrev 2011-10-25 13:33:40 följande:
    Jättevacker klänning verkligen! Hade du tänkt att ha bandet i midjan i samma färg som skorna då? Ett rött band hade varit jättefint och då kan du matcha med röda sidenskor, blir urläckert!
    Jag hade väl egentligen inte tänkt det, men det kanske är en bra idé. Jag hade tänkt en riktigt färgklick till brudbukett och röda läppar. Men då kanske jag slipper läppstiftet och kan kräma på med ögonskugga istället :)
  • Jane
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:40:35 följande:
    Jag hade väl egentligen inte tänkt det, men det kanske är en bra idé. Jag hade tänkt en riktigt färgklick till brudbukett och röda läppar. Men då kanske jag slipper läppstiftet och kan kräma på med ögonskugga istället :)
    jag kan tänka mig att ett rött sidenband i midjan, röda sidenskor (finns rätt så billiga pumps på dinsko, daniiel länkade dem längre upp här), röda rosor, och ett svagare matt rött läppstift, kommer funka jättebra och det blir nog inte för mycket färg.

jag själv hade tänkt mig vita klänningen med röda skor, rött läppstift (vilket jag inte kan motstå för jag har det till vardags), en stor bukett med röd/svarta rosor, MEN jag kommer inte ha en röd handväska för det tycker jag blir för mycket, den kommer vara vit.
  • Drömmaren
    Jeni skrev 2011-10-25 13:58:49 följande:
    jag kan tänka mig att ett rött sidenband i midjan, röda sidenskor (finns rätt så billiga pumps på dinsko, daniiel länkade dem längre upp här), röda rosor, och ett svagare matt rött läppstift, kommer funka jättebra och det blir nog inte för mycket färg.

jag själv hade tänkt mig vita klänningen med röda skor, rött läppstift (vilket jag inte kan motstå för jag har det till vardags), en stor bukett med röd/svarta rosor, MEN jag kommer inte ha en röd handväska för det tycker jag blir för mycket, den kommer vara vit.
    Jag har i och för sig rätt läppstift och eyeliner ofta till vardags men jag tänker att oavsett hur bra läppstift eller läpppenna man köper så kommer det inte hålla hela dagen, så det vore skönt att slippa.
  • MochR
    daniiel skrev 2011-10-18 23:57:32 följande:
    Nu är det ju inte jag på dessa bilderna, men kanske kan vara lite inspiration iaf :) Att välja en annan färg än vitt kan vara så otroligt fin tycker jag :)

Du råkar inte vet varifrån de här skorna är?? letar som en galning efter gröna skor :)

(har redan kollat din lista  på grönaskor)
  • daniiel
    MochR skrev 2011-10-25 21:33:36 följande:
    Du råkar inte vet varifrån de här skorna är?? letar som en galning efter gröna skor :)

(har redan kollat din lista  på grönaskor)
    Tyvärr, bara googlade fram lite bilder så chansen är nog ganska liten att de där skorna ens säljs i Sverige och nu. De kan ju vara flera år gamla.

Letade själv gröna skor när jag skulle gifta mig, men fick ge upp. Utbudet är verkligen litet tyvärr :/
  • MochR
    daniiel skrev 2011-10-25 23:50:51 följande:
    Tyvärr, bara googlade fram lite bilder så chansen är nog ganska liten att de där skorna ens säljs i Sverige och nu. De kan ju vara flera år gamla.

Letade själv gröna skor när jag skulle gifta mig, men fick ge upp. Utbudet är verkligen litet tyvärr :/
    Synd! Har inte gett upp hoppet än men det känns svårt att hitta snygga gröna skor...
  • Strawberry
    Drömmaren skrev 2011-10-25 13:28:27 följande:
    Jag ska ha den här klänningen.

Finns fler bilder i ett bildspel här: smallpigart.se/show/JohannaJohan10/
    Riktigt fin klänning!! Får man fråga vart du har köpt den? Jag letar efter en liknande...
  • daniiel
    MochR skrev 2011-10-25 23:53:40 följande:
    Synd! Har inte gett upp hoppet än men det känns svårt att hitta snygga gröna skor...
    Ja, det är väldigt synd. Hoppas du ska lyckas hitta ett par :)
  • pernillaochhenrik

Jag funderar på knall lila eller knall blå.. Någon som har haft det som kan visa en bild?

Svar på tråden Visa mig era skor!!!