• Emerald

Festlokal i Göteborgsområdet

Hej!
    Jag tycker det är svårt att hitta eventuella lokaler i Göteborg som lämpar sig för bröllopsfest. Jag undrar lite vart ni har haft eller ska ha er bröllopsfest? Jag är intresserad av alla typer av lokaler, alla priser och alla gästantal, är mest nyfiken på vad som finns och vad jag har att rätta mig efter.

• Svar på tråden Festlokal i Göteborgsområdet
  • Sandraaa
    Emerald skrev 2011-10-12 20:25:11 följande:
    Hej!
    Jag tycker det är svårt att hitta eventuella lokaler i Göteborg som lämpar sig för bröllopsfest. Jag undrar lite vart ni har haft eller ska ha er bröllopsfest? Jag är intresserad av alla typer av lokaler, alla priser och alla gästantal, är mest nyfiken på vad som finns och vad jag har att rätta mig efter.
    Hejsan. Kan länka en sida från google där du har en massa hemsidor till festlokaler i Göteborg.
    http://www.google.se/#q=festlokaler+g%C3%B6teborg&hl=sv&prmd=imvns&source=univ&tbm=plcs&tbo=u&ei=v92VTuPDMIS3hAeD4ICtBg&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&sqi=2&ved=0CI8BELUDMAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7544812687ee616a&biw=1005&bih=639
  • Sandraaa

Blev lite fel där. Men kopiera texten och klistra in på en ny internetsida så ska det funka.

• Emerald
    Sandraaa skrev 2011-10-12 20:38:24 följande:
    Blev lite fel där. Men kopiera texten och klistra in på en ny internetsida så ska det funka.
    Tack, men jag kommer ingenstans på länken ändå.
  • Styrka

Vi ska vara på Lundby Hembygdsförenings lokal nära Lundby Gamla Kyrka på Hisingen! För 3200 får man tillgång till lokalen från fre-sön kl 12. Man får ordna mat och dryck själva, och städa, och det finns sittplatser och porslin till 70 sittande gäster!

Vi övervägde oxå Överås vid Redbergsplatsen, väldigt vackert och inte lika dyrt som det ser ut.

Annars finns Munhålan vid Änggården nära Botaniska. Den lokalen ägs av Odontologiska föreningen, därav det lite avskräckande namnet.

• Choco1

Aschebergska eken. De har två olika salar beroende på hur många man är och hur man vill ha det. Man kan också välja lite hur mkt man vill att de ska stå för mat och dryck och vad man vill ordna själv så priset kan ju variera ganska mkt beroende på det

• Emerald

Tack så mycket Styrka och Choco1 för mycket bra tips.

Svar på tråden Festlokal i Göteborgsområdet