• förlovadflicka

Vår bröllopstrailer och varma rekommendationer!!

På länken nedan finns en trailer som vår filmare gjort. Han filmade i stort sett hela dagen för oss och vi vill verkligen rekommendera honom varmt.

Vi har inte fått själva dvd:n än, men på den här verkar det som att vi kommer bli mer än nöjda. Han är mycket engagerad och bryr sig verkligen om ens önskemål och är till på köpet en otroligt trevlig kille, det kändes inte alls obehagligt att ha en främling smygandes omkring runt en.

Admir Tahmiscija heter han och hans hemsida är showmotion.se. Han bor i Halmstad.

">

• Svar på tråden Vår bröllopstrailer och varma rekommendationer!!
  • Margaux

Vilken fin idé och vad fina ni var!!

• Cylt

Jättefint!!! Vilket roligt minne att ha sparat, synd att vi inte tänkte på det

• förlovadflicka
    Cylt skrev 2011-10-14 10:00:01 följande:
    Jättefint!!! Vilket roligt minne att ha sparat, synd att vi inte tänkte på det

Vi hade inte heller tänkt på det, men ett par veckor innan vårt bröllops startade han en tråd här om att han ville filma gratis för brudpar för att göra sådana här trailers att ha i sin portfolio. Även om allt var gratis var hajän väldigt noga med att vi skulle skriva kontrakt som vi fick skriva själva så att det inte fanns någon chans att vi skulle missförstå honom men han hjälpte till och sa till om saker vi glömde skriva själva, tex att vi skulle få en redigerad film på dvd helt gratis.

Han var så otroligt sjysst, kändes som en kompis var där liksom. Och han var jättegullig mot min treåriga lillebror, han blev filmad en del, haha!

• ShowMotionFilm

Tack så mycket för alla fina ord, Noomi!

Det var ett sant nöje att få jobba med er, det är en fröjd att få porträttera ett så fantastiskt par som er. Jag har aldrig kännt mig så varmt välkommen som jag gjorde av er och era närstående.

För övrigt kan jag tilläga att jag aldrig tidigare blivit tårögd av att filma ett bröllop, men tårarna rann när ni kysstes kan jag säga!

/ Admir
    Show Motion Film

Producent Show Motion Film
  • dreamwedding

Tänkte bara tipsa om en jätteduktig bröllopsfilmare från Colorado USA.  Ibland åker han till Sverige och hälsar på familj och vänner, så har man tur sammanträffar det med ens bröllop för då brukar han vara öppen för att filma! Kolla in en av hans trailers! :)  (Inte billigaste alternativet, men grymt professionell!)

• Josefin521

Å herregud va fint! Jag sitter här med tårar som rinner, Ni ser otroligt lyckliga ut och filmen var verkligen kanonbra, grymt bra jobbat!

• Nikkita
    ShowMotionFilm skrev 2011-10-24 12:48:04 följande:
    Tack så mycket för alla fina ord, Noomi!

/ Admir
    Show Motion Film
    Producent Show Motion Film
    Så nu är jag nyfiken :) Jobbar du även i Malmö & hur mycket tar du för att filma ett bröllop?
  • Nikkita

Glömmde ju att kommentera ert bröllop Skäms Såå himla fina ni var & ni såg verkligen lyckliga ut!!! Önskar er ett fortsatt underbart äktenskap Glad

• Lilique

Åh va fina ni var. Och riktigt fin trailer, verkligen. Fick torka både en, två och tjugofem tårar när jag såg den.

Svar på tråden Vår bröllopstrailer och varma rekommendationer!!