• Nudax

Örebro Län - catering?

Hej!

Hoppas på att det finns någon här inne som har erfarenhet av catering kring Örebro län? Gärna Örebro, Kumla, Hallsberg eller där omkring. Vad kostade det? Tog de extra för att köra ut? Gick det att hyra även porslin? Berätta gärna era erfarenheter!

• Svar på tråden Örebro Län - catering?
  • Nudax

Puff puffeli puff puff

Hjääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp ;P

• Chicita

Vi anlitade AUG, som finns i Motala.
    Dom kom upp till Borlänge och arrangerade gästabudet åt oss.

Men jag tror inte att det är en sån cateringfirma du är ute efter Flört
    kanske värt att kolla dom i alla fall om du inte hittar någon annan? www.aug.se

Dom var väldigt bra att ha och göra med, och det var en stor upplevelse för våra gäster, som dom fortfarande pratar om över en månad efteråt...

• Nudax
    Chicita skrev 2011-10-16 09:58:22 följande:
    Vi anlitade AUG, som finns i Motala.
    Dom kom upp till Borlänge och arrangerade gästabudet åt oss.

Men jag tror inte att det är en sån cateringfirma du är ute efter Flört
    kanske värt att kolla dom i alla fall om du inte hittar någon annan? www.aug.se

Dom var väldigt bra att ha och göra med, och det var en stor upplevelse för våra gäster, som dom fortfarande pratar om över en månad efteråt...
    Oh, det lät väldigt intressant, ni måste ha haft ett häftigt bröllop! =) Dock har du rätt i att vi inte riktigt är ute efter samma stil/tema, men tipset var intressant, kanske kan vi nyttja det till andra sammanhang =)
  • Lysdioda

Jag rekommenderar Ethels Catering - svarade i en annan tråd om det nyss där en tjej sökte om just hennes catering. Sök upp den så ser du mitt svar.

De har även en hemsida: ethelscatering.se

• Nudax
    Lysdioda skrev 2011-10-16 14:38:55 följande:
    Jag rekommenderar Ethels Catering - svarade i en annan tråd om det nyss där en tjej sökte om just hennes catering. Sök upp den så ser du mitt svar.

De har även en hemsida: ethelscatering.se
    Tack =) Tror det kanske var din rekomendation i den andre tråden vi fann, för efter jag postat denna tråd (borde såklart gjort det innan) sökte jag på vatering på forumet och hittade själv fram till ethels catering. Har pratat med henne och skickat en offertförfrågan. Såg att de fått många bra omdömen. Har ni själv använt deras catering? Vad är dina erfarenheter av såväl mat som priser? Va det vi hunnit se låter det mycket bra =)
Svar på tråden Örebro Län - catering?