Olzons, Västerås
Jag undrar om det är någon som haft bandet Olzons som kommer från V-ås på sitt bröllop. Jag funderar på att boka dem till mitt bröllop, och det skulle vara kul att höra vad andra brudpar tyckt om dem.
Jag undrar om det är någon som haft bandet Olzons som kommer från V-ås på sitt bröllop. Jag funderar på att boka dem till mitt bröllop, och det skulle vara kul att höra vad andra brudpar tyckt om dem.
Hej,
Vi gillade verkligen deras hemsida och ljudklippen och har mailat dem, hoppas också kunna boka dem.
Har dock inga referenser på dem utan valet är grundat på egen uppfattning =)
De svarade på första mailet men sen har det inte svarat på en fråga vi ställde i nästa mail på över en vecka vilket börjat göra mig lite nervös...
Skrev ett mail till igår efter ditt inlägg här och hade nu på morgonen fått ett svar, så nu är Olzons bokade till våran dag , hurra! =) Vi gifter oss i slutet av juni.
Va roligt! Hoppas ni blir nöjda. Jag pratade med en av dem i telefon, och han var väldigt trevlig och gav bra svar på mina frågor.
Någon mer som tänker boka dem eller, ännu bättre, redan har sett dem spela på bröllop eller andra evangemang?