• lottie88

Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!

Har gjort 2 olika för det är tråkigt att göra 40 st likadana:P vad tycks?;)

• Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!
  • SannaV

Jättefina! Jag gillar "blinget" och att de var olika. Glad
    Jag önskar verkligen att jag var "pysslig" av mig så jag kunde fixa våra inbjudningar. Men jag har helt enkelt inte tålamod till det. Speciellt inte 170 stycken!

• OlofssonMartina

Jätte fina!! Nu vill jag bara börja pyssla med våra! :)

• lottie88
    SannaV skrev 2011-11-01 21:59:37 följande:
    Jättefina! Jag gillar "blinget" och att de var olika. Glad
    Jag önskar verkligen att jag var "pysslig" av mig så jag kunde fixa våra inbjudningar. Men jag har helt enkelt inte tålamod till det. Speciellt inte 170 stycken!
    Njej hade nog inte heller orkat 170st.. alla av den första sorten är klar, men har bara gjort 2 av den andra och ska göra 17 till.. men de går fort;)
    OlofssonMartina skrev 2011-11-02 06:31:10 följande:
    Jätte fina!! Nu vill jag bara börja pyssla med våra! :)
    du får visa sen=)
  • Soffan44

Supersnygga verkligen!! Oj nu blev jag inspirerad till att göra mina egna och inte beställa.. gud vad fina!

• filibustern

oh vad fina! ska göra mina själv oxå.. men de e svårt att veta vad man ska hitta på.. blir nog mycket experimenterande innan han hittar rätt.... 

• lottie88

jag köpte det i paket på panduro i 10 pack, man får 10 kort och 10 kuvert och material så gör man dom själv=) fanns en mall med men jag gjorde inte exakt som den visade, ville ha lila i eftersom att vårt tema är lila/silver=)

Tack så mkt=)

• pernillaochhenrik

Superfina! Håller på att funderar på våra. Men dina var grymt fina så jag snor nog lite från dig... 

• 070831

jätte fina så flitig ska jag inte vara.. jag ska beställa mina .. för jag orkar inte göra egna tar sååååååå lång tid..

• lottie88
    pernillaochhenrik skrev 2011-11-02 12:00:11 följande:
    Superfina! Håller på att funderar på våra. Men dina var grymt fina så jag snor nog lite från dig... 
    det får du gärna göra=)

Men ett tips är att köpa sånna paket från panduro.. de blir billigare, många har sagt det också att det blir mkt dyrare att köpa kort å kuvert och sen köpa allt annat till.. beror nog lite på hur många personer man ska skicka till men för våran del va de billigare så här=)
  • lottie88
    070831 skrev 2011-11-02 13:12:07 följande:
    jätte fina så flitig ska jag inte vara.. jag ska beställa mina .. för jag orkar inte göra egna tar sååååååå lång tid..
    hur många ska du skicka ut?=)
Svar på tråden Vill se era inbjudningar=) här är mina=) BILD!