• LillaMy666

Underkläder i Stockholm? Bråttom!

Självklart ute i sista sekunden och nu smått panikartad. Hur kan det vara så svårt att hitta butiker med brud-underkläder i vår huvudstad? Har varit på Details, Gustaf Mellbin och Åhlens idag. Det var allt jag kunde Googla mig till. Snälla säg att det finns fler ställen?

Vill absolut ha en fysisk butik där jag kan prova och få bra hjälp. Priset är av underordnad betydelse men givetvis får det inte kosta riktigt hur mycket som helst. Vanliga butiker som Lindex, Twilfit och liknande går bort. Har strl. 65F vilket inte är lätt att få tag på.

Har sökt mig igenom forumet men hittar få aktuella trådar i ämnet.

Var ska jag hitta min perfekta korsett/torsolette/bustier eller vad det nu heter? Vill ha något som håller in där det behövs och lyfter där man vill det. Hittade _en_ kandidat på Gustaf Mellbin idag, men det är allt.

HJÄLP! :) 

• Svar på tråden Underkläder i Stockholm? Bråttom!
  • Jhkk

Hej. Jag köpte en axelbanslös bh i storlek 65F på Details i veckan (inte Wonderbra, men den funkade också). Till det har jag en lös korsett från Twilfit, samma finns på Åhléns. Tror att det är svårt att hitta en torsolette när man inte är en 75B... Lycka till!

• ClaraH

Jag hade nog föreslagit Gustaf Melbin, men där har du ju redan varit, så jag säger Change, de har två butiker i Sollentuns, dels i centrum och dels i Stinsen. Jag tror att de finns i Täby också, kolla deras hemsida. Men 65 F tror jag är väldigt sårt. Jag har sälv 70 F-G men har inte hittat något. Jag skulle rekommendera snyg BH istället.

På nätet finns eakorsetten, men där kan man ju inte prova så jag har aldrig köpt något därifrån.

• LillaMy666

Åhh.... Det har jag ju inte tänkt på: BH och lös korsett separat. Tack för tips! Details är stället jag köper mina BH-ar på så där ska jag absolut kolla. :)

Svar på tråden Underkläder i Stockholm? Bråttom!