• augustesen

Hår och smink i Kalmar?

Jag försöker hitta en bra frisör och makeup artist i Kalmar med omnejd!

Vill helst hitta någon/några som kan tänka sig åka till hotellet för att fixa till mig + sällskapet på plats.
    Men rekommendationer för salonger mottages också tacksamt - i så fall i centrala Kalmar.

Någon som kan rekommendera någon?
    Tack på förhand :)

• Svar på tråden Hår och smink i Kalmar?
  • aprilhjärta

Jag kan varmt rekomendera Salong Mouche i Kalmar. Har varit kund hos dom i många många år och dom är både trevliga och superduktiga, speciellt Jenny J. Ska själv anlita henne till min bröllopsuppsättning i april.

• augustesen

Oh perfekt!! Tack för ditt tips, ska ta och kolla upp dom :) Har du någon som ska fixa ditt smink också?

• LindaochJohn

Var ligger salongen? Är ju helt klart värt att kollas upp! Flört

• augustesen
    aprilhjärta skrev 2011-11-09 09:10:48 följande:
    Jag kan varmt rekomendera Salong Mouche i Kalmar. Har varit kund hos dom i många många år och dom är både trevliga och superduktiga, speciellt Jenny J. Ska själv anlita henne till min bröllopsuppsättning i april.
    Har du fått något pris för vad ditt kommer kosta? Stod bara från 1500:- på hemsidan..
    Ska maila och kolla vad som ingår 1500:- ink konsultation är ju annars ett riktigt bra pris!
  • aprilhjärta

Förlåt att jag inte svarat... har inte varit inne här på BT på länge.
    Salong Mouche ligger på Fiskaregatan 11 i Kalmar.
    Jag vet faktiskt inte vad priset kommer att hamna på. Jag har som sagt varit kund där länge och är så nöjd så för mig fanns inget annat alternativ än att "min" frisör på Mouche skulle fixa min bröllopsfrisyr, oavsett vad det kostar. Jag ska göra en provuppsättning nästa månad. Konsulterat och diskuterat har vi gjort dom senaste gångerna jag varit där och klippt mig. 
    Tycker absolut ni ska kolla med salong Mouche!

• augustesen

Eftersom jag inte hittade någon bra Makeup Artist som kunde tänka sig åka ut till hotellet där vi tänkt förbereda oss har utbildat mig till Makeup Artist :)

Kolla gärna in min sida: www.naulin.se jag utför sminkuppdrag i hela Kalmar län + Öland med omnejd.
    Välkomna!

Svar på tråden Hår och smink i Kalmar?