• Stek

Catering Växjö

Jag och min blivande fru planerar bröllop i Växjö-området och tänker catera maten till festen.
    Vi har varit i kontakt med Cafeboden i Rottne och Hemma hos oss i Växjö. Båda gav ett bra intryck och ligger i rätt prisnivå för vad vi har tänkt.
    Är det någon där ute som har erfarenhet av någon av dem? Kanske varit på ett bröllop eller annan fest där de serverat, eller från något helt annat sammanhang?
    Hör gärna av er!

• Svar på tråden Catering Växjö
  • Förädlingsobjekten

Bättre sent än aldrig kommer det ett svar... Vi planerar också bröllop i Växjötrakten och har funderat på samma cateringställen. Enligt rykte (från en välinformerad moder) så ska Hemma hos var absolut bäst på catering i Växjö. Maten är fräsch och god och man får mycket för pengarna. Dessutom är det ekologiskt och lokalt producerat. Hoppas att det kan vara till någon hjälp!

• Växjöbrud2011

Hej. Bra med tips på fler cateringställen, ska också gifta mig i Växjö (nästa sommar) och håller på att kolla runt på catering. Ska kolla upp Hemma hos oss nu.... Cafeboden i Rottne har jag hört bra om, även Kök11 som caterade på kompisars bröllop i somras. Superduktiga, men lite dyrare kanske.. Vi funderar på Kvarnhagskällan, verkar också ha hyfsat pris o så, o de jag läst verkar ha vart nöjda. När ska ni gifta er?

• Förädlingsobjekten

Svarar för oss (och hoppas att frågan inte bara var ställd till ts...): vi gifter oss den 7/7 nästa år. Om nu allt går som det ska med planering etc....

• Växjöbrud2011

Förädlingsobjekten, det gör vi också!

• Förädlingsobjekten

Nice! Måste ju bara undra var och var ni har festen? (även om det är lite OT här egentligen -ber om ursäkt för det!)

• Växjöbrud2011

Hej. Trodde jag hade svarat dig men upptäckte nu (typ en månad senare...) att jag missat det. Vi ska ha vigseln i Gårdsby kyrkan och festen i Kyrkans sommarhem i Sandsbro, ni då?

• Förädlingsobjekten

Åh, det händer så lätt! Låter som trevliga ställen, bra plan! Vi kommer ha bröllopet i Linneryds kyrka men är fortfarande lite osäkra på var festen efteråt ska äga rum. Blir troligen någonstans inne i stan. Aningen långt för våra gäster att åka men av personliga "släktskäl" vill vi ha det där ute.

• Växjöbrud2011

Okej. Hur långt har ni kommit i planeringen annars? Jag ska ut o prova brudklänning på lördag, längtar massor! Provade på Drezza med i förra veckan, helt oplanerat, o de hade en som jag tyckte va ganska fin men får se... Ska till Idéskrädderiet på lördag så får se vad de har där.

• Guffi

Halloj!
    Evedals värdshus har också catering - kanske lite högre pris än de andra dock...

IP Catering har mycket att välja på till hyffsade priser www.ipcatering.se

Lycka till!

Svar på tråden Catering Växjö