• hellgren

Save the date - ser detta bra ut?

Har försökt mig på att göra save the date. Har tänkt att göra dem som magneter (om det går). Vad tycker ni? Ser det bra ut? Behövs det ändra på nåt? Alla tips mottaget tacksamt :)

• Svar på tråden Save the date - ser detta bra ut?
  • Lebendig

Vilket utmärkt datum ni valt!:)

Sedan rent layoutmässigt ser det bra ut. Ett utropstecken reservera datumet då det är en uppmaning och då bör det efterföljas av ett utropstecken i svenskan. Skulle också kanske valt att lägga era namn före "inbjudan och detaljer..."

Vi valde även att lägga in orten där vi skulle gifta oss, då vi tänker vänta ett tag med inbjudan och har många långväga gäster.

Om det nu fungerar så har jag laddat upp en bild på vårt.
  • snowstars
    Lebendig skrev 2011-11-08 14:07:52 följande:

Sedan rent layoutmässigt ser det bra ut. Ett utropstecken reservera datumet då det är en uppmaning och då bör det efterföljas av ett utropstecken i svenskan. Skulle också kanske valt att lägga era namn före "inbjudan och detaljer..."

Fast om man ser det som en rubrik ska det inte vara något utropstecken. Man kan göra lite som man vill tycker jag, antingen ser man det som en uppmaning och då har du rätt eller så ser man det som en "rubrik" och då har man inget utropstecken  Glad 

Till TS: Jag tyckte det var jättebra som det är!
Svar på tråden Save the date - ser detta bra ut?