Varför ska det vara så krångligt!?!
Jag väljer att vara anonym då brudtärnor och andra jag inte vill ska känna till problemen vet mitt alias..
I början av maj 2012 är det dags, efter mycket letande hittade vi en kyrka samt en lokal, båda perfekta, och det var bokat och klart! Vi bor utanför stockholm så gäller att vara ute tidig om man vill ha ett fint ställe som tillåter egen mat och dryck, och som inte kostar för mycket. MEN just nu känns det riktigt surt, de som har stället vi ska vara på är verkligen omöjliga at få tag på. Har mejl på att vi bokat men enligt hemsidan måste vi betala in depositionen innan det är 100 procentigt, men jag får aldrig något kontonummer! tre veckor sedan jag mejlade första gången och skickade i fredags mejl nr två.. Jag har testat att ringa men inte fått något svar och inget spec står på hemsidan. Hör de inte av sig snart vet jag inte vad vi gör!?!
Kyrkan är perfekt men finns bara en lokal inom ett vetigt avstånd och att nu behöva hitta en helt ny lokal OCH kyrka känns för tungt.. =( Behövde bara gnälla av mig lite då jag och killen försöker ligga lågt med problemet ett tag till. Men paniken börjar klart kännas!!