Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia
Hittade, inte hottade ;) Jag har gjort en liten packningslista i min blogg, lägg gärna upp listorna här om du vill, alltid bra och se om man missat något :)
Hittade, inte hottade ;) Jag har gjort en liten packningslista i min blogg, lägg gärna upp listorna här om du vill, alltid bra och se om man missat något :)
Det låter mysigt med barfota men tänk på värmen och att både asfalt och sand säkert kommer brännas :/
Man kanske skulle skaffa sig egen stans
Tänkte annars att jag kan göra ett liknande armband själv, och sen beställa berlock efteråt :)
Vill ha armbandet på mig när vi gifter oss. 'och gör jag egen kanske jag gör en blå skyddsängel istället för det vita hjärtat :) *tänker lite*
Idag har jag varit iväg och köpt lite saker på Panduro, kunde inte låta bli att knåpa ihop mitt armband direkt och här är resultatet:
Turkos är även min månadssten, är född i December.
Var även inne på Deichmann och frågade efter de flipflopsen men de var slut
Tack snälla ni :) Det var väldigt lätt att göra faktiskt, satt i soffan och knåpade ihop det, max en halvtimme! Hade kunnat ännu snabbare säkert om jag hade hittat mina verktyg till det, men fick använda en sax att böja med istället ^^
Vill du inte ha pärlor så tycker jag att de Sanna87 visar är fina! :)
Guanaca - Jag tycker tvärtom, att tiden går för snabbt ^^
Men det kanske är våra tre mycket busiga söner som snabbar på tiden här ;)
Jag har också tänkt på det med halsband och struntar nog i det, har direkt inte gillat att ha halsband på mig så mycket.
Jag känner med panik! Kaffe till Svenska Kyrkan har jag helt glömt bort!! Vi dricker inte kaffe någon utav oss, kanske därför vi inte tänkt på det! Ska ni köpa? Hur många kilo kaffe tar ni med isåfall? Jag vill köpa men känns lite som att avgiften på 450? skulle räcka annars......
Har det helt underbart här! Ringen sitter på fingret!
Har inte3 hunnit läsa mycket här men tack för alla gratulationer! :)
Uppdaterar fortfarande bloggen då och då, älskar min bukett!! Men hur får jag hem den fin?? Någon som kan ge tips? :)
Köpte den via svenska kyrkan, så den var på plats när vi kom, mycket smidigt! :)
Bilder på den finns i bloggen, kostade 85euro :)