• Majsan1973

Ögon Primer!!

Vill ha tips på den bästa ögon primer som kan köpas :) priset spelar ingen roll. men skriv gärna ut hela namnet på produkten för det finns alltid så många olika ..

• Svar på tråden Ögon Primer!!
  • FelizLane

Alltså, jag kan bara rekommendera Bare Minerals eyelid primer den sitter som berget.

• augustesen

Jag brukar dagligen använda MAC´s Paintpot i painterly, andra bra är Urban Decay primer potion och Too Faced Shadow Insurance.

• Juul

UDPP...Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

This eyeshadow primer makes colors really stand out, no smearing or rubbing off, or sweated off. Especially if u have oil eyelids...hmmmm...it really works for at least 6 hours.

www.hqhair.com

• thegedinstudio

Hej jag kan rekommendera primers från Bare minerals och Makeup Store. Men man måste vara väldigt försiktig så man inte tar för mycket, utan det skall bara vara ett tunt lager på ögonlocket och upp till ögonbrynet. Om du inte vill att ögonskuggan skall fästa för mycket (bli för intensiv) pudra med ett löspuder i ett tunt
    lager på primern och måla sedan dit ögonskugga.

Primer är en ultimat produkt om man inte vill att ögonskuggan ska lägga sig i linjer eller veck runt ögat under dagen, vilket många har problem med.

/Makeup artisten

• Marylojs
    Sörön10 skrev 2011-11-29 00:42:32 följande:
    Eyeslipsface har en sjukt bra mineralprimer! Runt 30 spänn! Kolla in www.eyeslipsface.se
    Den använder jag också! Har inte provat någon annan primer så kan inte jämföra men jag är mycket nöjd med den dunderbilliga från ELF.
Svar på tråden Ögon Primer!!