Bjuder ni vänner? Hur nära är ni?
Har lite problem med gästlistan. Jag har t.ex ett tjejgäng som jag umgås med, vi har festat och så i säkert 5 år men vi träffas inte så ofta hemma hos varandra och så, det är inga jag ringer om jag behöver prata.. men så fort nån fyller år eller om vi är sugna på gå ut så är det samma folk vi frågar. Men 3 st i det gänget har jag känt väldigt länge och innan så var vi sånna som ringde varandra ofta osv.
Jag hade kunnat bjuda alla med respektive.. Fast ändå känns det konstigt då jag har träffat deras respektive kanske max 1-3 ggr. Men sambon tycker det känns jättekonstigt att det ska komma massa folk som han aldrig träffat.. han vet ju vilka det är men knappt träffat dom. Jag har ju inte heller träffat deras respektive.
Hur tänker ni med vänner osv? Jättesvårt!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-01 23:01
Glömde ju skriva med det, men självklart är respektive inbjudna också isf, alla är par och har barn tillsammans och så, så det är självklart..
Alternativet är nog mest bara släktingar eller släktingar och vänner, men då får sambon acceptera att det är folk han inte känner =) Kul att höra hur andra tänker :)