• JesFre

Tänker ni sova er sista natt ifrån varandra?

Här kommer ännu en liten fråga. 

Kommer ni spendera eran sista natt innan ni gifter er tillsammans eller var för sig?

Jag tror själv att jag kommer vara en sådan brud som vill ha med min blivande i varenda steg på vägen.

Kommer vilja ha honom där när jag letar efter brudklänning, när vi väljer blommor och jag kommer verkligen att vilja spendera varje natt tillsammans med honom. Även sista natten innan vårat bröllop. Som tur var har jag en fästman som vill vara med på varje steg och vill själv ha med mig när han provar ut sin klädsel etc.

// Jessica 

• Svar på tråden Tänker ni sova er sista natt ifrån varandra?
  • TheD

Vi hade sviten på hotellet fredag-söndag så vi sov tillsammans Glad

• Fröken Sassa

Skulle inte VILJA  att vara utan honom kvällen innan, ska bli tokmysigt att få vara tillsammans och ligga och bubbla över vad vi har framför oss. Vi ska ha lite middag/mingel med övriga gäster på fredagkvällen så det kan vara skönt att få bara vara vi sen och landa lite....

Men sån är jag  ;)

• augustesen

Vi kommer inte spendera natten innan tillsammans utan jag kommer sova på hotellet med mina tärnor. Fästmannen kommer nog också sova på hotellet så vi kan fixa med bröllopslokalen som är på hotellet :) Känns som det blir lite mer speciellt på bröllopsdagen om man varit liiite avskillda innan.
    Roligt att höra andras tankar om det :)

• Fjärilen

Vi kommer att spendera natten tillsammans, bla för att vi sover så dåligt när vi inte ligger brevid varandra.

• daniiel

Vi sov natten före bröllopet isär.

Jag och dottern sov hos mina föräldrar. På morgonen åkte vi till min mormor, där mötte min syster och min makes syster oss (det var tärnor) och så gjorde vi oss klara tillsammans.

Maken som hemma med en av sina marskalkar som åkte ca 100mil för bröllopet. De hade inte träffats på drygt ett år och han kom dagen före bröllopet och kunde bara stanna till dagen efter (vi hann inte träffa honom då, så tidigt åkte han). De fick kvällen tillsammans och på morgonen kom resterande tre marskalkar dit och de gjorde sig klara tillsammans.

Vi träffades sedan i kyrkan, i brudkammaren, ca 30min före vigseln :)

• pärlan01

Vi ska sova ihop natten innan.
     Vi firar 6 år tillsammans dagen innan vi gifter oss så då blir det lite god mat, levande ljus o massa mys :))
    Hjärta

• Josefin521

Vi ska INTE sova ihop. Jag och tärnorna sover på ett hotell, mannen sover med sin bestman på ett annat och jag behåller rummet hela helgen så att vi kan ha vår bröllopsnatt där!

• Strawberry

Vi kommer sova tillsammans, tycker det är viktigt att sova ordenligt natten innan och vi sover bäst tillsammans. :)

• Guffi

Vi kommer sova tillsammans. Har bokat rum på ett supermysigt vandrarhem :) Sen ska vi ju iväg på varsitt håll på morgonen på bröllopsdagen och kommer troligtvis inte att ses förrän det är dags för fotografering innan själva vigseln. :)

Jag behöver ha honom vid min sida kvällen innan. Han är mitt lugn. Utan honom kommer jag nog stressa upp mig nåt kopiöst ;)

• lilja

Jag skulle vilja att vi sover var för sig och sedan träffas i kyrkan! Sen om det är praktiskt genomförbart med två barn är en annan grej...

* 21 juli 2012 *
Svar på tråden Tänker ni sova er sista natt ifrån varandra?