• FiieLiie

Ringhjälp!!!!

Hehe okej nu kanske jag började lite väl desperat men det känns verkligen hopplöst just nu, hehe
    Jag behöver hjälp med att hitta hemsidor med ringar som inte är allt för dyra och med det så menar jag runt 2000-6000 kr. Uppskattar verkligen all hjälp :D

• Svar på tråden Ringhjälp!!!!
  • TheD

Googla på vigselring/-ar så kommer det upp sidor :)

• sollan

Vad är det för typ av ring du är ute efter?  Har du kollat kampanjer i smyckesbutikerna?  Själv fyndade jag min vigselring på Guldfynd me kampanjpris så jag sparade några tusen =)

Blivande vårbrud
  • FiieLiie

TheD: Googel är iofs bra, men tycker jag bara hittar en messa sidor där det inte står något pris, vilket jag stör mig lite på för vill inte "förälska" mig i en ring som inte ryms i budgeten :)

Sollan: Oh det var vädligt smart att göra så, det har jag inte ens tänkt på ^^ skulle vilja ha något liknande som schalins Madrid, eller någon annan ring med stenar som ligger inbäddade i ringen, inget som sticker ut, om du förstår vad jag menar ;)

• pärlan01
    FiieLiie skrev 2011-12-01 16:54:51 följande:

TheD: Googel är iofs bra, men tycker jag bara hittar en messa sidor där det inte står något pris, vilket jag stör mig lite på för vill inte "förälska" mig i en ring som inte ryms i budgeten :)

Sollan: Oh det var vädligt smart att göra så, det har jag inte ens tänkt på ^^ skulle vilja ha något liknande som schalins Madrid, eller någon annan ring med stenar som ligger inbäddade i ringen, inget som sticker ut, om du förstår vad jag menar ;)

Albrekts guld har fina ringar på sin sida :)
  • TheD
    FiieLiie skrev 2011-12-01 16:54:51 följande:

Vad är det för sidor du har kommit till??? Låter konstigt.
Svar på tråden Ringhjälp!!!!