Anonym (ledsen) skrev 2011-12-09 06:50:04 följande:
Eftersom ni alla har varit så omtänksamma och underbara på alla sätt och vis mot mig i denna tråden så måste jag ju uppdatera lite om hur läget ligger till just nu...
Det blir fortfarande bröllop den 7 Januari som vi egentligen inte ville. Men vi har gjort flera drastiska ändringar som .. att det inte blir nån kyrka tex. Det blir en liten ceremoni mest för att bara göra det "officiellt" och sen blir det middag efteråt. Vi har gjort allt för att det ska kännas så lite som ett bröllop som möjligt och det känner jag mig faktiskt okej med, ser faktiskt nästan fram emot det! Har hittat en söt liten enkel klänning som jag ska ha på mig. Nu behöver jag iaf inte känna mig panikslagen för "walking down the aisle" i en brudklänning jag inte tycker om, det blir ju inte ens någon "aisle" nu eftersom kyrkan är inställd! Känner mig så mycket mer bekväm nu även om jag tycker detta är lite onödigt, haha.
Vårt RIKTIGA bröllop blir den 28 Juli i sommar, ska prova brudklänningar, har en fin kyrka bokad, festlokal och hela kittet! Det kommer bli fantastiskt underbart!
Vill verkligen tacka er alla som skrev till mig i tråden, ert stöd hjälpte faktiskt! :) All kärlek till er!
Vad roligt att höra att höra!
Grattis!