• Alicemom

brudsminkning på makeupstore?

Kan man göra det? vad kostar det iståfall?

• Svar på tråden brudsminkning på makeupstore?
  • Vickymb

Gå in och hör med dom .....jag är utbildad av dom och vi gjorde moljoner av bruksminkningar men jag kommer inte ihåg priset...tror det finns någon kombo där du kanfå  prov-make och betala en viss del och sen komma på själva dagen och betala det sista.....men som sagt det var många år sedan så allt kan ju vara ändrat idag.

• BettyBoop

Jag var inne och kollade med dem i förrgår faktiskt. De tar 1495.- och då ingår provsminkning samt produkter för 495.-

• sagoprinsessa

Och man får ha samma sminkkös på bröllopsdagen som på provsminkningen så man känner sig trygg Glad 

Sen finns det ju "vanliga" festsminkningar hos make up store, de kostar 495:- och man får produkter för 495:-, men kan ju vara kul att veta hur man kommer se ut Glad 

• Nightfall

ärligt talat så brukar inte deras makeuper hålla hela dagen... dom brukar försvinna fort och skuggan ser blek och mesig ut eftersom att dom inte använder sig utav någon high tech lighter som bas...

• mikita

Jag tog en sån där festsminkning för 495 kr och köpte produkterna hon använde (fick lägga till lite, de 495 räckte inte till allt). Sedan övade, övade och övade jag hemma. På den stora dagen sminkade jag mig med hjälp av lillasyster. Jag blev jättenöjd, jag sminkade mig vid 15-tiden och det höll till 02 när jag var hemma. Behövde bättra på läppstiftet några gånger.

• knyttan