• DOS MIL ONCE

Hjäääälp Bröllopslokal Eriksberg -Torslanda , GÖTEBORG

Vi skall gifta oss nästa år 29 sep , och vi fick avslag för vår lokal :( som vi hade prel.bokat på hjuviksbåtklubb ...
    Är det någon som vet någon lokal vid havet som man kan laga maten SJÄLV???????
    ALLA TIPS ÄR VÄLKOMNA!!!

• Svar på tråden Hjäääälp Bröllopslokal Eriksberg -Torslanda , GÖTEBORG
  • Fröken Skruttis

Stallet vid aftonstjärnan som ligger vid Lindholmen. Där kan man laga mat och ta med egen sprit. Mysig lokal. Sök på stallet lindholmen på google! :)

• tweety

Hejsan

Stallet på lindholmen är jättemysig. vi tänkte först vara där men fick tag i kolmaden i delsjön. Kolmaden är väldigt bokad ligger ju inte vid havet men man kan laga mat och ta med sig dryck delsjöbadet ligger mindre än 5 min från stället.

Sök här på Bt gamla trådar festlokal göteborg jag fick många bra tips från de gamla trådarna när vi letade lokal.

Finns något ställe som heter dragon tror jag på hisingen, finns ju oxå stora holms säteri som är populärt

lycka till 

• BlomAnna

Ni gifter er samma datum som vi och jag skulle också rekommendera Stallet men vi har varit i kontakt med dem och de skulle bygga om under hösten 2012 och visste inte när det skulle börja, men man kan ju höra med dem.

Vet att det finns en feslokal i vi Nya varvet men minns inte vad det heter. Något med Kapten...Kaptens gården kanske.

Svar på tråden Hjäääälp Bröllopslokal Eriksberg -Torslanda , GÖTEBORG