• Emmma

Någon som vet vart jag kan hitta min ring?

Har hittat "min" ring, men den är  i vitt guld från SMYCKA och kostar närmare 18 000 kr. Känner att jag inte vill lägga så mycket pengar på en ring. Är det någon som vet om det finns en liknande ring i silver med cz stenar på en svensk sida?

• Svar på tråden Någon som vet vart jag kan hitta min ring?
  • ema

Jag har sett nåt  liknande på albrektsguld.se  

Sen finns det även vitguldsringar i ungefär samma stil på kaplans.se (nytillverkade) som kanske kan vara något, beroende på hur dyrt som är "för dyrt". De finns i alla möjliga prisklasser typ  från 3000 upp till hur mycket som helst.

• Jenny 03

Beställde våra förlovningsringar från NVN jewels och är så nöjd.. Där kan du få i vilket matrial du vill och utformning till kanon priser. Mailade mina idéer och fick hela tiden svar och bilder som han gjorde .. Till slut beställdes ringarna och dom var fantastiska.. Kolla in sidan på nätet, dom har även super fina och udda ringar som dom designat själva.

• Yez

Kolla in titanringar.com...

Dock är det ju Titan, men den blanka ytan är väldigt lik silver/vittguld.. Där kan du iaf designa en ring på föer 1000 olika sätt med utgångspunkt från deras grunder.. Vet inte om det går att få exakt som på bilden men säkert väldigt lika!

Och ett stort +, dom är väldigt billiga!

• fruhgan
    Yez skrev 2011-12-07 09:54:42 följande:

Kolla in titanringar.com...

Dock är det ju Titan, men den blanka ytan är väldigt lik silver/vittguld.. Där kan du iaf designa en ring på föer 1000 olika sätt med utgångspunkt från deras grunder.. Vet inte om det går att få exakt som på bilden men säkert väldigt lika!

Och ett stort +, dom är väldigt billiga!

Det går att få titanringar från titanringar.com som ser ut precis sådär. Kan tänka mig att denna skulle bli bra: www.titanringar-web-butik.com/product.html/close-together om du väljer 5 mm bred ring med 0,02 carat diamanter eller 0,03 diamanter och blank yta.
  • fruhgan

Kolla på alla bilder på titanringar.com så får du bra uppfattning om hur många olika varianter det går att få från samma ursprungsmodell. Det blir ju helt olika ringar beroende på bredd på ringar, storlek och antal på diamanter och vilken yta man väljer.

Svar på tråden Någon som vet vart jag kan hitta min ring?